Tvrdé dopady v páté rychlostní zkoušce

Jezdci byli díky paralyzovaným navigátorům bez poznámek.

Dlouhé skoky a hlavně tvrdé dopady dělaly problémy zejména spolujezdcům, kteří nemají volant, který by jim pmohl absorbovat nárazovou energii. Pátá rychlostní zkouška byla z tohoto pohledu obzvlášť náročná.“Někde uprostřed páté RZ jsem absolvoval dlouhý skok, někde při rychlosti 170 km/h. Daniel nemohl chvíli dýchat a já jel tak dva tři kilometry bez poznámek,“ řekl například Sebastien Loeb, který řídí Citröen.“Pátá RZ byla nová,“ řekl Marcus Grönholm. „To bylo poprvé, co jsme v takové rely udělali takový skok. Timo pak měl problémy, řval bolestí a já neměl poznámky dalších deset kilometrů. V šesté RZ se mi špatně jelo, protože jsem viděl, jak Timo trpí.“Problémy měl také spolujezdec Henninga Solberga, který si poranil záda po dlouhém dopadu.“Pátá RZ byla neuvěřitelná. Byla hodně zajímavá, ale ne tolik pro spolujezdce,“ řekl Manfred Stohl.

Tomyš Richtr

5.8.2005 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist