Pasivní diferenciál může Subaru pomoci

Více vyhovuje Solbergovu stylu řízení.

David Lapworth jakožto vedoucí stáje Subaru se domnívá, že technicky ne tak vyspělé vozy, které budou závodit v příštím roce, budou schopny dosahovat stejných časů jako ty současné. Nová pravidla, která od příští sezóny vstupují v platnost mimo jiné zakazují používání systému vodní pumpy nebo aktivních diferenciálů. „Tyto pravidla nikdy o zpomalování vozů nebyla,“ řekl tento týden Lapworth. „Jde jen o to, abychom zefektivnili náklady a logistiku. I s pasivním diferenciálem se dá udělat mnoho.“ Například Mistru světa z roku 2003 Petteru Solbergovi by podle jeho vlastních slov měl pasivní diferenciál vyhovovat mnohem více jeho způsobu řízení.

Vojta Houska

17.8.2005 2:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist