autoweb.cz > rally > Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 7
Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 7
Sobota 20. srpna 2005 – 16:23 hodin
Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Jedeme lépe a lépe. Nemám, co dodat.“
Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
I´m sorry. (Poznámka: Hned za stopkou měnil pravé přední kolo.)
Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„Jeli jsme uspokojivě, alespoň si myslím.“
Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Zkoušíme různé typy pneumatik. Teď jsme se snad o něco zlepšili.“
Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Už to bylo příliš vytahaný, tak jsem občas malinko ubral. Koukám, že to bylo moc.“
Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
Bez komentáře.
Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Kdybychom opět nedostali defekt, zrychlili bychom. Jelo se nám oproti ránu lépe, i když cesta byla rozbitá.“
Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„Jeli jsme OK, je to ale namáhavé.“
Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Dalo se to.“
Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Dal jsem samozřejmě nyní předčasný start.“
Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
“Ale jo, ušlo to. Bylo více vytahaných kamenů. Je hrozné horko.“
Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Vše bylo OK.“
Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Už je to velmi zrádné, neboť všude je hodně kamení. Auto mám sice v ruce, ale je to špatné.“
Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„Poprvé bez problémů!“
Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Ale jo, teď jsem jel konečně v pohodě, ale nevyšlo to! Nevadí“
Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Vrátili jsme se zase na stejný, lepší čas, tak je to dobrý. Takhle by to mělo být.“
Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Udělali jsme levou zadní gumu na široké cestě, jak se vyjede z lesa.“
Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Jedeme v pohodě, když je v pohodě auto.“
Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Jedeme pořád své a uvidíme, co bude.“
Pavel Červenka (startovní číslo 27, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Jo, dobrý.“
Milan Liška (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Teď nám to šlo lépe, o něco lépe jsme se rozjeli. Jenom to kamení“.
Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Teď to bylo konečně dobré.“
Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
„Jeli jsme na tvrdším podvozku a jde to znát. Jelo se o hodně lépe.“
Jan Štěpánek (startovní číslo 32, Subaru Impreza STi):
„Pořád nám to nejede, motor nepracuje na všechny válce. Nemůžeme přijít na to, v čem to je. To je to nejhorší.“
Zdeněk Vlček (startovní číslo 33, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Jelo se určitě lépe. Dali jsme si pozor na to místo, kde všichni dělali defekt, a s tím to šlo mnohem lépe.“
Jiří Plšek (startovní číslo 37, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: problém s motorem. „Nevím, co tomu je, ale chcípá to. Nevím ani, jestli pojedeme dál.“
Jan Jelínek (startovní číslo 48, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Nejde nám to.“
Ludvík Otto (startovní číslo 38, Subaru Impreza STi):
„Máme pořád stejný problém, škoda mluvit. Je to nové auto a má ještě hodně much. Přístě pojedeme s Toyotou a bude to vyřešené.“
Jiří Volf (startovní číslo 53, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Na začátku se s tím autem nemůžu sžít, s kitem by mi to tady šlo lépe.“
Vojta Houska