Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 6

Troják (délka 29,01 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 13:35 hodin

Simon Jean-Joseph navázal na svůj loňský výkon a na jeho oblíbeném úseku Troják pokořil druhého Travagliu o 12,8 sekundy. Třetí čas vybojoval Prokop, který se nadále drží na druhé pozici, jeho ztráta na italského jezdce se mírně zvyšuje. Jean-Joseph pokračuje v postupu výsledkovou listinou, nyní mu patří 22. místo. Změnilo se opět postavení na stupních vítězů. Kopecký zajel až desátý čas, což ho odsoudilo až na páté místo. Bronzový stupínek je prozatím v držení Václava Pecha, vedoucího muže průběžné klasifikace českého šampionátu. Na RZ 6 odstoupil z průběhu první etapy po předchozích problémech Jozef Béreš.

Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Tentokráte všechno v pořádku, ale ztráta nás trápí. Nyní doháníme manko, ale neriskujeme.“

Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„Všechno v pohodě, žádný problém.“ (Poznámka: pravý roh předního spojleru nese stopy opření o svodidlo).

Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„Máme poškozený levý přední tlumič a olej nám stříkal na sklo.“

Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Neměli jsme problém. Snad až na to, že nám před startem došla zásoba vody do intercooleru.“

Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Fyzicky velmi náročný úsek. Na Slušovicích jsme měli defekt a dali jsme tam rezervu. Do pravých zatáček nám to teď trochu klouzalo.“

Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
Přijel o desítky minut později: „Uvolnil se nám brzdič, kapalina stříkala na diferenciál, upálila se čidla a auto úplně zastavilo. Udělali jsme, co jsme mohli a pokusíme se dojet do servisu. Uvidíme, co dál.“

Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
„Udělal jsme moc chyb, ale je to jedno. Stejně je už všechno v háji.“

Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Bylo to hodně rychlé. Měli jsme defekt a ten nezůstal bez následků.“

Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„Máme pomalý čas, je to špatné.“ (Poznámka: defekt pravého předního kola).

Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Bylo to těžké. Přehřívali se nám pneumatiky, takže nám to hodně klouzalo, ale krizovka nebyla žádná.“

Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Velká spokojenost, čas je vynikající.“

Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Máme velké problémy s převodovkou.“

Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Byl to hodně těžký úsek, ale jsem spokojený, protože máme dobrý čas.“

Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Nejsem úplně spokojen, asi jsme nasadili moc opatrné tempo. Žádná krizovka nebyla.“

Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„Jel jsem pomalu, chtělo by to zrychlit.“

Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Mám toho dost, ale čas je vynikající, takže všechno dobrý.“

Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Poznámka: Byl úplně rozladěný, nekomunikoval.

Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Uprostřed rychlostní zkoušky jsme byli mimo trať.“

Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Vyšlo to pěkně. Žádný problém.“

Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
„Je to špatné. Byli jsme půl minuty v lese.“

Vojta Houska

20.8.2005 9:35

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist