Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 5

Slušovice (délka 11,95 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 13:07 hodin
Druhý průjezd rychlostní zkouškou Slušovice se nejlépe povedl dosud vedoucímu muži Renato Travagliovi. Jen o desetinu více potřeboval k jejímu projetí Simon Jean-Joseph, který se šplhá celkovým pořadím vzhůru (momentálně 36. příčka). Fantastický třetí čas patřil Janu de Winkelovi, který je po RZ5 zatím na jedenáctém místě. Stříbrnou příčku zatím drží Martin Prokop, Ital Basso hlásil problémy s podvozkem a třetí pozici musel přepustit Kopeckému. RZ 5 byla konečnou v první etapě pro Vojtěcha Štajfa, potíže zaznamenal i Béreš.
Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):

Poznámka: Za rychlostní zkouškou vyměňoval přední pneumatiky.

Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„Mám problémy s podvozkem.“

Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Nemám slušovickou RZ rád. Pořád se tu motám mezi obrubníky, mám strach o kola.“ Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
„Na minulé RZ jsme trefili disk. Praskla zadní poloosa a teď jedeme na přední náhon.“

Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
„Na minulé RZ jsme dělali gumu.“

Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„OK. Jen na minulé jsme dělali defekt.“

Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„OK.“

Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Změnili jsme nastavení podvozku. Zatím je to v pořádku.“

Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„OK.“

Vojtěch Štajf (startovní číslo 15, Subaru Impreza STi):
„Z převodů mi zůstal jen první a druhý rychlostní stupeň, končíme. Zítra pojedeme v rámci Superrally.“

Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Nějak se cuká motor. Nejede to, asi se odlívá benzín.“

Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Zatím jsem velmi spokojený.“

Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Ve druhém průjezdu jsem zkusil trochu zpomalit a bylo to lepší, ale jinak mi tato vložka nejde.“

Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„Hodně jsem ztratil na Pindule, tady už to bylo dobrý.“

Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Na Pinduli jsme nechali minutu, tady zase problém.“

Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Šel jsem do toho s větším nasazením. S časem jsem moc spokojený.“

Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Auto funguje, to já nejedu dobře.“

Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Zhoršil jsem se o deset sekund. Mám poškozené zavěšení pravého předního kola. Na minulé RZ jsem trefil kámen, kolo jsme vyměnili, ale zavěšení je zničené.“

Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Po Pinduli jsem měnil kolo až po vložce, tady je vše OK.“

Milan Liška (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„V servisu jsme vyměnili řazení, vše v pořádku.“

Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„OK.“

Vojta Houska

20.8.2005 9:35

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist