autoweb.cz > rally > Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 4
Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 4
Sobota 20. srpna 2005 – 12:29 hodin Nejrychlejší čas si poprvé připsal na své konto italský jezdec Renato Travaglia na voze Renault Clio S1600. Pindula mimořádně svědčí českému jezdci Martinu Prokopovi, který zajel druhý nejrychlejší čas a stejné pořadí je i po čtvrté rychlostní zkoušce.Druhý průjezd Pindulou byl ve znamení řady defektů, kolo museli na rychlostní zkoušce měnit Tibor Cserhalmi, Josef Peták. Milan Chvojka, Vladimír Barvík a Daniel Landa. Z favoritů nepokračuje pro technickou závadu Michal Solowow z Polska (Mitsubishi Lancer EVO VIII).
Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Jedeme velmi opatrně, nejlepší to bylo po startu. Hlavně neudělat chybu.“
Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„Tato rychlostní zkouška je fantastická.“
Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
Poškodili jsme přednní část auta, celou dobu musíme jet opatrně.“
Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Myslím, že budu mít bezesnou noc. Je to náročné.“
Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Je to velmi těžké, chvílemi se jede rychle, chvílemi zase velmi pomalu a namáhavě. Je to ale hezká a těžká vložka.“
Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
„Udělali jsme defekt levého předního kola tak deset kilometrů před cílem v jámě u cesty, kterou jsme projeli. Je to smůla, byl tam velký kámen.“
Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
Poznámka: udělal defekt levého předního kola.
Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: Mluvil se spolujezdcem.
Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
Yes, little bit.
Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Ještě to není tak moc rozbité, ale celé je to velmi obtížné.“
Michal Solowow (startovní číslo 12, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: nedojel, zůstal stát na trati.
Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Přijel, podíval se na hodiny a řekl: Ty jo, to je čas! a odjel.
Vojtěch Štajf (startovní číslo 15, Subaru Impreza STi):
(Poznámka: Přijel s defektem levého předního kola). „Udělali jsme to na přejezdu kolem Pinduli – v příjezdu do vesnice. Od tohoto okamžiku s tím jedeme až sem.“
Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Poznámka: Neměl náladu se bavit.
Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Nyní je vše v pořádku, takže konečně jedeme.“
Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Nejhorší to bylo po startu. Fakt těžké. Pak už to docela šlo.“
Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
Poznámka: přijel s defektem levého předního kola. „Udělali jsme defekt asi v půlce vložky. Je to smůla.“
Michal Kosciuszko (startovní číslo 20, Suzuki Ignis S1600):
„Celá erzeta je vedena v lese, opravdu těžké.“
Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Defekt jsme chytli asi v půlce.“
Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Poznámka: Přijel unavený z rychlostky a nemluvil.
Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Museli jsme v průběhu zkoušky zastavit a měnit pravé přední kolo.“
Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Konec už je dost rozbitý, je to hrozné.“
Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Promiňte, teď nemám náladu.“
Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
Poznámka: Defekt levého předního kola, neměl náladu se bavit.
Jan Štěpánek (startovní číslo 32, Subaru Impreza STi):
„Jede mi to chvílemi na tři válce, něco není v pořádku.“
Zdeněk Vlček (startovní číslo 33, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Defekt jsme chytli na výjezdu po Pindule z lesa.“
Vladimír Barvík (startovní číslo 34, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„V půlce vložky je přímo v zatáčce rantl jak sviňa. Najeli jsme do něho a udělali jsme levé přední kolo, které jsme museli v průběhu měnit. Je tam hrozně vytahaný nepořádek.“
Jan Jelínek (startovní číslo 48, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Měli jsme defekt levého předního kola, které jsme na trati museli vyměnit. Na cestě je příliš moc kamení.“
Ludvík Otto (startovní číslo 38, Subaru Impreza STi):
„Museli jsme v servise měnit turbo a zadní diferenciál, proto jsme se tak zdrželi. Fouká nám to pořád malý tlak a auto nejede.“
Jiří Volf (startovní číslo 53, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Nyní to bylo dobrý. Na rozdíl od vozu WRC si zvykám na auto, které nebrzdí. Defekt jsme chytli na minulém průjezdu, ale nastěstí kolo vydrželo až do cíle.“
Vojta Houska