Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 3

Slušovice (délka 11,95 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 10:11 hodin Na prvním průjezdu rychlostní zkouškou Slušovice byl nejlepší Francouz Simon Jean-Joseph, na dalších místech skončili Travaglia, Basso, Kopecký, Béreš a Arazim. Doposud vedoucí Prokop skončil až jedenáctý. Na vedoucí příčku se dostal Travaglia, se ztrátou 1,9 sekundy je na druhém místě jeho krajan Basso, Prokop klesl na třetí místo. Rovněž na dalších místech najdeme české jezdce v pořadí Kopecký, Pech, Arazim, Cais a Štajf.

Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Na první jsme byli trochu venku. Mám promáčklý výfuk, ale jinak je to v pořádku. (Poznámka: lehce potrhaný levý zadní nárazník).

Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„OK.“

Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„Bylo to velmi, velmi kluzké. Měl jsem jednu chybu a musel jsem se znovu rozjíždět.“

Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Je to trochu uklouzané, slušovická vložka je vyloženě pro S1600.“

Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Tím skokem na louce se pokazila trať. Musí se tam zastavit a znovu rozjíždět.“

Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
„Skok jsem přejel pomalu, nedá se skákat. Jinak vše OK.“

Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
„Zkouška se mi vůbec nepovedla, jel jsem špatně.“

Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Jedeme opatrně, soutěž je dlouhá a je třeba šetřit auto.“

Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STI):
„Vše OK.“

Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Auto je hodně nervózní, nastavili jsme ho asi moc tvrdě.“

Michal Solowow (startovní číslo 12, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Máme problémy s motorem, nefunguje turbo a chybí výkon.“

Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Máme špatně nastavený zadek vozu, moc se houpe. V servisu s tím musíme něco udělat.“

Vojtěch Štajf (startovní číslo 15, Subaru Impreza STi):
Bez komentáře.

Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Na enko si zřejmě nikdy zcela nezvyknu. Proti vozům WRC to hlavně špatně brzdí.“

Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„První vložka byla velmi špatná, teď už to bylo v pořádku. Zkusíme zrychlit.“

Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Špatný. Udělal jsem příliš chyb, chodil jsem pozdě na brzdy a stopa byla špatná.“

Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„Hodně to klouzalo, zvolil jsem příliš měkké pneumatiky.“

Michal Kosciuszko (startovní číslo 20, Suzuki Ignis S1600):
„Byla to velmi rychlá zkouška, vůbec ne lehká. Zvolil jsem moc měkkou směs.“

Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Auto funguje, my se musíme rozjezdit.“

Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Jsem spokojený. Mám nový podvozek, proti loňsku jsem se tady zlepšil o půl sekundy na kilometr.“

Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Auto je dobrý. Já jedu tak nějak.“

Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STI):
„Momentálně je to docela dobré, musíme zrychlit. Zvykáme si.“

Jan Votava (startovní číslo 25, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Havaroval při sjezdu do Hvozdné.

Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Zvolil jsem moc měkké gumy, klouže to.“

Pavel Červenka (startovní číslo 27, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„OK.“

Milan Liška (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Chytli jsme defekt levé zadní pneumatiky. (Poznámka přijel po disku) Bylo to hned po startu a při sjezdu do Hvozdné, jak praskla pneumatika jsme udělali hodiny. Teď nám navíc odešla převodovka.“

Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„OK.“

Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
„Vše dobrý, až na ten skok. Sice jsem si skočil, ale auto dostalo zabrat.“

Jiří Plšek (startovní číslo 37, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: Defekt levé přední. Za vložkou měnil kolo.

Vojta Houska

20.8.2005 9:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist