autoweb.cz > Citroën > citroën ds > Citroën DS3 > Zaměřuje se Citroën na luxusnější auta a movitější klientelu?
Zaměřuje se Citroën na luxusnější auta a movitější klientelu?
Je to poměrně zajímavý obrat, nebo chcete-li, rozšíření portfolia. Ještě donedávna byla doménou francouzského Citroënu agresivní slevová politika (pokud jste chtěli například cenově výhodné rodinné MPV, jen stěží jste mohli Citroën vynechat ze svého nejužšího výběru).
Teď se zdá, že se značka mnohem více než kdy v nedávné minulosti zaměřuje na méně praktická auta a klade důraz na styl, eleganci a prožitek.Jasným a čerstvým důkazem může být například Citroën DS3 Cabrio, který byl právě uveden na český trh. Cabrio, které podle moderátora Marka Ebena, který DS3 se stahovací střechou pomohl mezi tuzemské zákazníky, je „autem, jež nepotřebujete, ale které chcete.“
Citroën DS3 fotogalerie – vše co potřebujete vidět
Automobilka prodala dosud více než čtyřicet tisíc modelů řady DS, u nás to bylo na 420 aut, a ofenziva této sub-značky pokračuje. I proto, že podle vyjádření ředitele Citroënu ČR, Sébastiena Vandelle, se prodejci v Čechách nebojí investovat nemalé prostředky do výstavby samostatných prodejních míst DS, oddělených od showroomů klasických Citroënů.Aktuálně zde máme také koncept Wild Rubis, který v Šanghaji předznamenal nové, rychle se blížící SUV řady DS. A jasný cíl prosadit luxusní modely dokládá také DS Tour, která se rozjíždí napříč českými městy.
DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – Citroën DS
V rámci této akce Citroën v jednotlivých metropolích nabídne kompletní řadu DS na jednom místě s možností testovacích jízd, osobního přístupu při prezentaci modelů i značky DS jako takové, a pokusí se upevnit postavení svých luxusních modelových řad na tuzemnském trhu.
Autoweb.cz