autoweb.cz > Žhavé novinky o autech > Uspěchané době jde Shell naproti speciální nabídkou
Uspěchané době jde Shell naproti speciální nabídkou
Jde o čas, ať už se na otázku spěchu díváme jakkoli. Společnost Shell Czech Republic a.s. dlouhodobě uzpůsobuje nabídku svých služeb aktuálním potřebám řidičů. Nedávno provedený průzkum mezi českými řidiči spojený se zvyklostmi při tankování ukázal, že pro třetinu řidičů je největším stresujícím faktorem spěch, a to především pro mladší generaci. 14 % řidičů pak nerado tankuje, pokud veze v autě děti. 58 % z nich obecně nerado nechává po natankování auto s dětmi bez dozoru.
Na třetím místě se umístilo deštivé počasí, které nám také tankování znepříjemňuje, v jeho těsném závěsu jsou domácí mazlíčci. Ty nerada nechává samotné v autě třetina mužů i žen. Naopak děti by tam o samotě nenechala pouze polovina mužů a plné dvě třetiny žen. Zajímavostí je, že se nejčastěji nechce vystupovat řidičům i řidičkám, pokud poslouchají rádio, ať už zprávy nebo oblíbenou písničku. Jelikož společnost Shell nabízí svým zákazníkům možnost mobilní platby za palivo přímo od stojanu pomocí digitální peněženky MasterpassTM by Mastercard®, není vůbec nutné odcházet od auta. Děti i domácí mazlíčci tak zůstávají stále pod dohledem.
Síť čerpacích stanic Shell byla první na českém trhu, která tento způsob platby umožnila. Řidiči ji mohou použít na více než 140 stanicích po celé České republice. Mobilní aplikace MasterpassTM by Mastercard® funguje jako mobilní peněženka, v níž má uživatel uloženou svou platební kartu, případně tankovací kartu Shell. Před tankováním stačí pouze načíst
QR kód umístěný na stojanu. Platbu je možné provést chytrým telefonem se systémem Android nebo iOS přímo od tankovacího stojanu a díky nádvorní obsluze tak řidič u městských čerpacích stanic Shell vůbec nemusí vystupovat z vozu. Tento způsob platby může být velkým ulehčením i pro hendikepované řidiče s problémy s vystupováním z vozu.
Platební návyky řidičů se v průběhu posledních několika let změnily a je zřetelný posun směrem k moderním technologiím. Zatímco v roce 2016 platila ještě polovina řidičů za palivo v hotovosti, dnes dle výzkumu hradí více než 80 % řidičů pohonné hmoty pomocí platební karty. Polovina řidičů považuje platební aplikace za důvěryhodné, více muži než ženy, a čtvrtina má některou nainstalovanou ve svém mobilním telefonu. Platby mobilní aplikací na čerpacích stanicích řidiči vítají především při nákupu paliva a mycích programů. Obě tyto varianty Shell díky digitální peněžence MasterpassTM by Mastercard® nabízí.
„Naším dlouhodobým cílem je vycházet vstříc různým skupinám našich zákazníků.
Zatímco řada řidičů má zastávku na tankování na čerpací stanici spojenou s občerstvením nebo odpočinkem, existuje také skupina těch, kteří nechtějí na stanici trávit více času, než je nezbytně nutné. Právě jim je určena mobilní peněženka MasterpassTM by Mastercard® pro platbu za palivo přímo od stojanu z pohodlí auta,“ říká Petr Šindler z vnějších vztahů Shell Czech Republic a.s. Mezi tři nejdůležitější faktory při výběru čerpací stanice dlouhodobě patří cena, lokalita a kvalita paliva. Stále více také čeští řidiči slyší na různé bonusy a věrnostní programy. Víc jak polovina dotázaných řidičů na čerpací stanici zastavuje pouze za účelem tankování, mobilní platba za palivo je tedy pro ně ideálním řešením.
Oproti tomu 24 % řidičů si zároveň s tankováním odskočí na toaletu, 21 % si zase koupí kávu či něco dobrého na zub a skoro 10 % si pak stihne nakoupit v obchodě na stanici. Dle průzkumu ženy řidičky a muži řidiči si tyto doplňkové služby na čerpacích stanicích užívají nastejno.
zdroj: tisková zpráva Shell Czech Republic a.s.