Toyota Prius+ (2015): hybridní „Plusko“ zmodernizováno, poznáte jej podle LED

Teprve dva roky po svém uvedení na trh dostala sedmisedadlová varianta Priusu přepracovanou příď a několik dalších nových detailů v rámci mezigeneračního faceliftu.

Pokud přemýšlíte, proč je nutné provádět modernizaci na voze, který není na trhu ani dva a půl roku, možná by mohly něco napovědět prodejní čísla. Ne že by byl Prius+ (sedmisedadlová varianta odvozená od standardního Priusu a vyvinutá speciálně pro Evropu) totálním propadákem, do konce roku 2013 se jich však na starém kontinentu prodalo necelých 22 tisíc a to je opravdu málo.

Japonský koncern Toyota reaguje poměrně logicky, dává Priusu+ přepracovanou tvář, která má zákazníka přesvědčit, že si kupuje nový produkt. Návrháři automobilky tentokrát postupovali podle tradičního scénáře – vůz dostal pozměněná hlavní světla s LED, jiný přední nárazník s černě zbarvenou centrální části s nasávacím otvorem, zatímco vzadu se pod zadním nárazníkem objevil výlisek, jehož úkolem je vypadat jako difuzor.

Nadto Toyota zařadila do nabídky dvojici nových laků karoserie Dark Sherry a Attitude Black a nově zbarvené povrchy se objevují rovněž v kabině. Ve větší míře se uvnitř objevují chromované povrchy a zákazníky by měl potěšit také nový 4,2palcový displej typu TFT zobrazující základní data a ovládaný pomocí tlačítek na volantu. Za zmínku asi stojí i informace o tom, že Prius+ modelového roku 2015 má přepracované tlumiče mající za cíl vylepšit ovladatelnost, zatímco pohodu na palubě pomůžou vylepšit nové izolační materiály. Hybridní jednotka benzín-elektrická jednotka o kombinovaném výkonu 136 koní zůstává na svých hodnotách (0-100 za 11,3 s, 165 km/h a 4,1 l/100 km), aktuálně však splňuje emisní normu EU6.

Termín uvedení na trh známý není, Toyota se však s tímto určitě ještě připomene a pak vám dáme vědět.

9.10.2014 10:45| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist