autoweb.cz > Volkswagen > Volkswagen Transporter > Test Volkswagenu Transporter s kempovací vestavbou Egoé
Test Volkswagenu Transporter s kempovací vestavbou Egoé
Dynamika 6
Chování na silnici 10
Provozní náklady 10
Praktičnost 10
X-Factor 9
Celkové hodnocení 9
Obytná auta se poslední dobou těší velké popularitě. Svůj díl „viny“ na tom má i aktuální zdravotní situace ve světě, která nepřeje cestování do světě. Jenže dobrodruzi, kteří nedokáží sedět ani chvíli na místě prostě potřebují ven. A přestože obytňák není úplně plnohodnotou náhradou za exotickou dovolenou, můžete v něm zažít spoustu dobrodružství.
Jenže takové obytné auto není zrovna levná záležitost. Většinou potřebujete víc než milion a výměnou dostanete neskladné a pomalé jednoúčelové auto. Jako pojízdná chatka super, jako auto na každodenní používání příšerné.
A tak přichází ke slovu jedna šikovná věcička, kterou jsme vyzkoušeli v novém Volkswagenu Transporter 6.1 – kempovací vestavba od české firmy Egoé Nest, kterou jednoduše vložíte do téměř jakékoliv dodávky, připoutáte popruhy, zastrčíte do zapalovače a vyrazíte vstříc dobrodružství.
Přitom vám nebude chybět nic podstatného – lednička, zásobník na pitnou vodu s baterií či sprchou, plynová dvouplotýnka ani několik zásuvek nebo pult na přípravu pokrmů. A samozřejmě pohodlné skládací dvoulůžko, které můžete jednoduše vyjmout a použít třeba jako pohovku při pikniku.
Zároveň v autě zůstane druhá řada sedadel, takže odvezete pět lidí, a v případě dlouhé verze Transporteru také velký ložný prostor mezi sedadly a vestavbou. Klidně sem dáte i dvě jízdní kola. Dd jara do podzimu tak můžete mít z Transporteru kempovací auto, mimo sezónu potom může fungovat jako normální dodávka.
Podívejte se na videotest, který vznikl ve spolupráci s Legandami, a prozkoumejte všechny skryté funkce nového Transporteru s kempovací vestavbou Egoé Nest.