autoweb.cz > Porsche > Tenistka Šarapovová to dala dohromady s Porsche
Tenistka Šarapovová to dala dohromady s Porsche
Její jméno není neznámé, tedy ve světe tenisu a modelingu. A cukrářství. A elektroniky. A sportovního oblečení. A hodinek… Tenistka, která vyhrála Australian open, Wimbledon a další grand-slamové turnaje a byla světovou jedničkou (dvojka také není k zahození), se kromě pobíhání po kurtu a korzování před objektivy rozhodla prosadit na trhu se sladkostmi pod vlastní značkou Sugarpova. Plus je tady propagace značek Tag Heuer, Nike a Samsung…
A nové také s automobilkou Porsche a to je také důvod, proč se o této dámě zmiňujeme na Autowebu. Ne Walter Röhrl, ne Sabine Schmitz, ale právě tenistka Šarapovová se stala prvním celosvětovým ambasadorem značky Porsche v historii automobilky. A proč ne, kdo by se chtěl dívat na žoviálního dědka – byť řídil a testoval asi všechna moderní Porsche, či baculatou Němku, když je tady (minimálně optikou dnešních marketingových specialistů) atraktivnější postava.
Co přesně lze od spojení Porsche a Šarapovové, kromě svůdných fotek, čekat, zatím nevíme, (máme podezření, že asi nic moc). Co čeká od spolupráce tenistka je asi jasné – novou 911 jako služební auto a k dvaceti milionům dolarů, které si ročně díky reklamě už teď vydělá, nějakou tu zlatku navíc.
Autoweb.cz