Toyota 4Runner se špíny nebojí

Toyotu 4Runner je pořád poctivý offroad. Jezdí na rámovém podvozku, má pětistupňový automat, uzávěrku diferenciálu a uveze až sedm lidí.

Nová Toyota 4Runner se sice poprvé ukázala na hudebním festivalu Stagecoach v Kalifornii, ale o nějaké navoněné SUV rozhodně nejde. Pořád stojí na poctivém rámovém podvozku, takže v terénu ji hned tak něco nezaskočí. Záležet samozřejmě bude i na zvoleném pohonu, v nabídce bude jako zadokolka 4×2, čtyřkolka nebo čtyřkolka s uzávěrou mezinápravového diferenciálu.

Všechny verze budou mít společný čtyřlitrový šestiválec o výkonu 273 koní a točivém momentu 376 Nm a pětistupňový automat. Cílovou skupinu bude jistě zajímat i to, že všechny verze mají standardně tažné zařízení, které utáhne 2,2 tuny. Stejně jako v minulosti, i tentokrát bude 4Runner v nabídce ve třech výbavových stupních – SR5, Limited a Trail.

DOPORUČUJEME: Land Rover Defender

Verze SR5 a Limited je možné koupit i se třetí řadou sedadel, nabídnou sedadlo řidiče nastavitelné v osmi směrech a celkově jsou zaměřené i na komfort, u verze Limited pokračuje výčet standardní výbavy ventilovanými a vyhřívanými sedadly, dvouzónovou klimatizací nebo tlumiči X-REAS. Výbava je pohledem offroadového stroje opravdu bohatá, verzi Trail nevyjímaje.

Ta je ale primárně zaměřena na jízdu mimo asfalt, jezdí na menších kolech a má celou řadu pomocníků, které jsou luxusnějším verzím zapovězeny. Jestli však Toyota 4Runner naváže na svého předchůdce, to ukáže až čas.

30.4.2013 6:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist