-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Škoda Favorit
ŠKODA Favorit byl představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně a pro český automobilový průmysl to byl velký krok vpřed. Byla to zásadní změna ve výrobním programu automobilu, jelikož do této doby vyráběla vozy, které koncepčně vycházeli ještě ze 60. let. Jednalo se o osobní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. V roce 1990 se představilo jeho kombi pod názvem ŠKODA Forman – jeho zadní část byla prodloužena o 40 cm. O rok později vznikla karoserie pick-up. Běžná provedení Favoritů se vyráběla s označením písmena L (také LX), což znamenalo De Luxe. Pro náročnější klientelu bylo zavedeno označení LS (také GLX), tedy Super De Luxe. Výroba skončila v roce 1994.