-
Pořiďte si Schumacherovo rekordní Ferrari. Vůz F1 překonal i Ayrtona Sennu
-
Porsche velkolepě představilo nový Macan. Jezdí pouze na elektřinu
-
Modernizovaná italská dodávka získala šmrnc. Projeli jsme se v novém Fiatu Scudo
-
Kia útočí s Davidem a Goliášem. Modernizované vozy potěší začátečníky i náročné
-
Nový exkluzivní hypersport Ferrari F80 začíná od 90 milionů korun. Má šestiválec z Le Mans
-
Nové Porsche 911 GT3 je tu! Přijíždí i s praktickou verzí Touring a společně slaví 25 let modelu
-
940 vozidel na 1000 obyvatel. V Praze je přetlak aut. Víme, kde se jezdí nejvíc
Škoda Favorit
ŠKODA Favorit byl představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně a pro český automobilový průmysl to byl velký krok vpřed. Byla to zásadní změna ve výrobním programu automobilu, jelikož do této doby vyráběla vozy, které koncepčně vycházeli ještě ze 60. let. Jednalo se o osobní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. V roce 1990 se představilo jeho kombi pod názvem ŠKODA Forman – jeho zadní část byla prodloužena o 40 cm. O rok později vznikla karoserie pick-up. Běžná provedení Favoritů se vyráběla s označením písmena L (také LX), což znamenalo De Luxe. Pro náročnější klientelu bylo zavedeno označení LS (také GLX), tedy Super De Luxe. Výroba skončila v roce 1994.