Škoda se chystá na NHL v Praze, připravila dvě překvapení

Ve dnech 7. a 8. října sehrají zámořské týmy San Jose Sharks a Nashville Predators dva vzájemné zápasy na ledové ploše pražské O2 arény v rámci NHL Global Series 2022.
220921_nhl_e4535290-1920x1440-1100x618.png Zdroj: Škoda

Značka Škoda jako dlouholetý partner ledního hokeje využije této výjimečné příležitosti k marketingové aktivaci nejen v místě konání obou duelů, ale i v rámci tzv. NHL Fan Tour ve vybraných městech na území Česka. Současně si nechala u Úřadu průmyslového vlastnictví ČR zaregistrovat dvojici ochranných známek.

Pražská O2 aréna bude hostit úvodní zápasy základní části NHL mezi celky San Jose Sharks a Nashville Predators. V rámci NHL Global Series 2022 se oba týmy střetnou 7. a 8. října, vždy od 20:00 hodin. V dresu San Jose Sharks by se měli představit i dva čeští hokejisté – útočník Tomáš Hertl a obránce Radim Šimek.

„Kanadsko-americká NHL je nejznámější a nejkvalitnější hokejovou soutěží na světě a její zastávka v České republice bude velkým svátkem nejen pro hokejové fanoušky,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák a dodává:

„Jako dlouhodobě stabilní partner ledního hokeje jsme při této příležitosti připravili řadu aktivit, které do dění zapojí naše autorizované partnery a fanoušky. Rád bych všechny pozval do Škoda Hokejového Parku přímo u O2 arény v Praze i na  NHL Global Fan Tourpo českých městech, kde se mimo jiné soutěží o skvělé ceny.“

Čtěte také: Škodovka se utrhla ze řetězu, ukazuje ilustraci sportovního roadsteru

Roadshow NHL Global Fan Tour začala 19. 9. v Litoměřicích a pokračovala 21. 9. v Hodoníně. Zakončí ji 2 zastávky v Praze – 30. 9. na Náměstí Republiky a 1. 10. u nákupního centra Metropole Zličín. Tam všude mohou zájemci soutěžit o vstupenky na oba zápasy.

Šance vyhrát poslední volné lístky i další hodnotné ceny se naskytne ještě těsně před každým zápasem díky Škoda Golden Goal ve Škoda Hokejovém Parku, který bude před O2 arénou otevřen 7. a 8. října od 17 hodin. Soutěžit je možné také na sociálních sítích Škoda Auto Česká republika.

Nejprestižnější hokejová soutěž světa NHL se zájemcům snaží zprostředkovat všechny její emoce. Vizibilitu během zápasů zajistí reklamní prostory na ledové ploše, mantinelech, LED obrazovkách a dalších místech. Značka Škoda bude vidět také v živém přenosu na území České republiky, kde se využije tzv. virtuální grafiky vystavených vozů.

V rámci NHL Global Series 2022 však nebudou přítomny pouze sériové produkční vozy značky Škoda. Hvězdami Škoda Hokejového Parku i jednotlivých destinací NHL Global Fan Tour se totiž stanou speciály upravené v duchu dvou soupeřících týmů. Jmenují se Škoda Prediaq a Škoda Sharyaq a svým okázalým vzezřením jistě vtáhnou fanoušky do atmosféry NHL.

Na první pohled jde o vskutku impozantní kreace, ale na ten druhý už každý pozná osvědčené základy. Prediaq vychází z SUV modelu Kodiaq, zatímco Sharyaq nezapře elektromobil Enyaq iV.

Oba názvy si ovšem Škoda Auto nechala zaregistrovat jako ochranné známky u Úřadu průmyslového vlastnictví ČR, což může naznačovat určité souvislosti s ohledem na budoucnost.

23.9.2022 7:34| autor: Hugo Kottás
Více o tématu: elektromobilŠkoda

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist