autoweb.cz > Zajímavosti o autech > SEMA 2010: Lexus a rychlé hybridy
SEMA 2010: Lexus a rychlé hybridy
Ford bývá tradičně nejsilnější, ale zdaleka ne jedinou značkou na výstavě SEMA. Příznivcům tuningu přiveze několik aut do Las Vegas také japonský Lexus. Všechna budou hybridní. Ze země, kde se upravování aut v moderním smyslu narodilo, však přijede jediné z nich, CT 200h F Sport. Ostatní auta jsou z dílen amerických úpravců. Na stánku bude k vidění také supersport LFA.
Lexus dopředu hlásí, že CT 200h zůstane navzdory poměrně skromnému vzhledu pouhou studií. Jedním dechem však zpráva dodává, že jde jen o „špičku ledovce“. Auto má nastavitelný sportovní podvozek, výkonnější brzdy a osmnáctipalcová kola. Obouvá pneumatiky Pirelli P Zero Nero.
Zajímavý e také sedan GS 450h. Heslem jeho tvůrců z magazínu 0-60 bylo „zelená nemusí být nudná“. Osadili proto výkonný hybrid monstrézním křídlem a karbonovým bodykitem. Namísto pohodlného standardního podvozku najdou návštěvníci v blatnících tlumiče a pružiny TEIN. Na dřeň oholenou kabinu zpevňuje ochranná klec, v jejímž středu sedí sportovní sedadla Sparco. Myslelo se i na zvuk, standardní výfuk uvolnil místo titanovému potrubí od GReddy.
Zvlášť silný kontingent vylodí v Las Vegas ladiči VIP Auto Salon. Jejich HS 250h má aerodynamický bodykit, zatmavená okna a dvacetipalcová kola. Náštěvníkům se však bude nejspíš líbit hlavně větší sedan LS 600h. Ten totiž kromě vizuálních úprav a jednadvacetipalcových kol dostal také vzduchový podvozek.
Nic od VIP Auto Salon se však svou šíleností nemůže měřit s crossoverem RX 450h od Paula Tolsona. Ten rozšířil karoserii pomocí bodykitu od Hired Gun Paint Werks a přidal kola Leon Hardiritt Vertu o průměru 21 palců. Břicho hybridního SUV sedí neuvěřitelně nízko díky novému podvozku. Také šestipístkové brzdové třmeny tu jsou zřejmě především na efek, ale měly by brzdit lépe než ty standardní.