Romeo Ferraris Alfa Romeo Brera

Kompresor od Autodelta pomůže mrtvému kupé k 358 k, 440 Nm, stovce za 5 s a 262 km/h. K tomu dostanete nový bodykit a nastavitelný podvozek.

Elegantní koncept od Giugiara měl čtyři sta koní z osmiválce Maserati a strhl bouři ovací. Jenže produkční Alfa Romeo Brera z roku 2005 se stala ztělesněním problémů slavné automobilky, když spojila nedokonalé proporce s beznadějnou nadváhou. Ať už se vám Brera líbí nebo nelíbí, byla pomalá. Rok po smrti neúspěšného modelu se s ním tuneři Romeo FerrarisAutodelta loučí přeplňovaným vozem s 358 koni.

Alfa Romeo Brera velká fotogalerie

Alfa Romeo Brera fotogalerie

Nové díly v pohonném ústrojí Brery pochází od britské společnosti Autodelta, Romeo Ferraris stroj pouze prodává. Autodelta poprvé představila svůj kit pro šestiválec Alfa Romeo v roce 2009. Jeho součástí je odstředivý kompresor, mezichladič, nové výfukové potrubí a samozřejmě jiné výfukové potrubí. Britové dokázali postupným laděním dostat z motoru o objemu 3,2 litru až 358 koňských sil a 440 newtonmetrů, což je o 98 koní a 120 newtonmetrů víc než měla výchozí atmosférická jednotka.

Zavalitá Brera vystřelí se zvýšeným výkonem na stovku za rovných pět sekund. S plynem na podlaze se rozjede až na 262 kilometrů v hodině. Na zemi ji přitom přidrží nový bodykit rovněž z dílen Autodelta, Brera má jiné nárazníky i prahy. Bezpečné jízdní vlastnosti by měl zajistit plně nastavitelný podvozek (včetně měnitelné světlé výšky).

15.12.2011 8:00| autor: Martin Plaštiak

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist