autoweb.cz > Renault > Renault Mégane > Renault Megane má po faceliftu. Objednávat můžete i hybridní pohon
Renault Megane má po faceliftu. Objednávat můžete i hybridní pohon
Renault Megane je kultovním modelem. V průběhu pětadvaceti let bylo po celém světě prodáno sedm milionů kusů modelu Megane, které reprezentovaly čtyři generace tohoto modelu. Nový Renault Megane přichází s mnoha stylistickými změnami, nabízí kompletní řadu motorů, včetně technologie E-TECH Plug-In Hybrid. A jako vždy – je k dispozici ve dvou typech karoserií – hatchback a kombi.
Zepředu můžeme vidět nový nárazník se změněnou maskou chladiče, chromovaným orámováním mlhových světel a přívody vzduchu. Tvar změnil rovněž zadní nárazník. Zadní část vozu je nyní výrazněji vyprofilovaná a je opatřena novými dekorativními prvky. Po setmění přitahují pozornost podsvícené vnější kliky dveří. Šestnácti až osmnácti palcové disky a anténa ve tvaru žraločí ploutve dodávají novému modelu atraktivní vzhled.
Všechna světla jsou vybavena LED technologií. Přední světla denního svícení ve tvaru písmene C ve stoprocentním LED provedení a světlomety Full LED PURE VISION jsou k dispozici ve standardním vybavení již od základní verze výbavy.
LED světlomety zajišťují o třicet procent větší dosah světelného paprsku a v kombinaci s mlhovými světly osvětlují zatáčky. Zadní světlomety, rovněž stoprocentně LED, upoutávají pozornost novými lištami s 3D efektem. Sekvenční zadní směrová světla poskytují high-tech efekt a upoutávají pohled.
Výrazným dojmem působí zejména plně digitální 10,2 palcový přístrojový štít zobrazující důležité jízdní informace přímo před očima řidiče a také multimediální systém nové generace EASY LINK s velkým dotykovým displejem 7 nebo 9,3 palců. Systém, který je kompatibilní s Android Auto a Apple CarPlay, umožňuje personalizaci nastavení různých parametrů automobilu.
Kromě verzí Life, Zen a Intens přijde na trh také verze R.S. Line, která nahrazuje dosavadní verzi GT Line. Vyznačuje se speciálním označením s R.S. logem na předních blatnících a na výklopných dveřích zavazadlového prostoru, dvojitou chromovanou koncovkou výfuku, sedmnáctipalcovými disky kol ze slitin lehkých kovů s diamantovým efektem, čalouněním R.S. Line Alcantara s červeným prošíváním a vyhřívanými sportovními sedadly. Červené prošívání se objevuje rovněž na volantu potaženém kůží. Tato verze přijde na český trh později.
Čtěte také: Test Renault Megane 1.3 TCe 140: Komfort především
Kompletní nabídka motorů uspokojí veškeré potřeby a přání zákazníků. Nový Renault Megane nabízí následující pohonné jednotky:
- TCe 120 se šestistupňovou manuální převodovkou
- TCe 140 se šestistupňovou manuální převodovkou
- TCe 140 se sedmistupňovou automatickou převodovkou EDC
- TCe 160 se sedmistupňovou automatickou převodovkou EDC
- Blue dCi 115 se šestistupňovou manuální převodovkou
- Blue dCi 115 se sedmistupňovou automatickou převodovkou EDC
- E-TECH 160 Plug-In Hybrid s automatickou převodovkou Multi-Mode
Značka, která je již více než deset let průkopníkem a expertem v segmentu elektrických automobilů, přichází také u Renaultu Megane s novým hybridním pohonem typu Plug-in E-TECH o výkonu 160 koní, který bude k dispozici ve verzi Megane Grandtour již během jeho debutu na trhu. Díky trakčnímu akumulátoru s kapacitou 9,8 kWh (400 V) nový Megane E-TECH Plug-In Hybrid disponuje dojezdem, který umožňuje v režimu stoprocentně elektrickém překonávání tras o délce až 50 km při rychlosti do 135 km/h v kombinovaném režimu (WLTP) a až 65 km v městském režimu (WLTP City).
Rozjezd se vždy provádí v elektrickém režimu. Nový model umožňuje každodenní dojíždění bez spotřeby paliva a produkce emisí a o víkendu nebo v období dovolených se skvěle osvědčí i na delších trasách. Díky této technologii se Megane E-TECH Plug-in Hybrid může pochlubit rekordně nízkou spotřebou paliva od 1,3 l/100 km a nízkými emisemi CO2 od 29 g/km v kombinovaném režimu (WLTP). Nový Renault Megane Grandtour E-TECH 160 Plug-In Hybrid je k dispozici ve třech úrovních výbavy: Zen, Intens a R.S. Line.