Právě testujeme: Subaru BRZ 2.0R Sport 6AT (2014)

Subaru BRZ je hodně přitažlivé auto, ale kolik své řidičské přitažlivosti si dokáže zachovat s automatickou převodovkou?

Jeden z našich nejoblíbenějších sporťáků posledních let máme zpátky. Přestože jsme s dvojčaty Subaru BRZToyota GT86 jezdili už nesčetněkrát, pokaždé, když se objeví v redakční garáži, je to pro nás událost a pokáždé hledámě nějakou novou výmluvu, proč do něj znovu usednout.

Jenže v tuto chvíli něco nového přece jen máme. Jednak jsme ani jednoho ze sourozeců neokusili s automatickou převodovkou, a zadruhé tohle konkrétní Subaru BRZ prošlo menší kúrou u divize STI. Vedle výraznějšího bodykitu za tučných 37 693 korun jsou v útrobách i funkční prvky. Podvozkové díly jako tužší silentbloky, nápravy nebo rozpěrná tyč, celkem za 39 305 korun.

Zobrazit všechny fotografie

A také koncový díl výfuku, který z dvoulitrového boxeru sice nevydoloval žádný výkon navíc, ale za 17 585 korun z něj vytáhne hlubší tóny. Celkem se blížíme k hranici sta tisíc jenom za příplatky, společně s automatickou převodovkou je potom tohle BRZko téměř za milion! Neztrácí tak trochu svůj základní smysl být levným sportovním autem? Uvidíme.

Subaru BRZ vs WRX STI

Speciál Subaru | vydáno 21. 10. 2013

Nás však nejvíce zajímá, jak bude fungovat automatická převodovka a jestli se vyplatí přihodit za ni 40 000 korun, nebo je lepší zůstat u tradičního uspořádání se třemi pedály a řadicí pákou. Bude to ještě pořád ta pravá zábava? Jestli vás o tomhle autě zajímá něco dalšího, dejte nám vědět v diskuzi pod článkem a my už se tomu podíváme na zoubek.

25.4.2014 8:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist