autoweb.cz > Subaru > Subaru BRZ > Právě testujeme: Subaru BRZ 2.0R Sport 6AT (2014)
Právě testujeme: Subaru BRZ 2.0R Sport 6AT (2014)
Jeden z našich nejoblíbenějších sporťáků posledních let máme zpátky. Přestože jsme s dvojčaty Subaru BRZ a Toyota GT86 jezdili už nesčetněkrát, pokaždé, když se objeví v redakční garáži, je to pro nás událost a pokáždé hledámě nějakou novou výmluvu, proč do něj znovu usednout.
Jenže v tuto chvíli něco nového přece jen máme. Jednak jsme ani jednoho ze sourozeců neokusili s automatickou převodovkou, a zadruhé tohle konkrétní Subaru BRZ prošlo menší kúrou u divize STI. Vedle výraznějšího bodykitu za tučných 37 693 korun jsou v útrobách i funkční prvky. Podvozkové díly jako tužší silentbloky, nápravy nebo rozpěrná tyč, celkem za 39 305 korun.
A také koncový díl výfuku, který z dvoulitrového boxeru sice nevydoloval žádný výkon navíc, ale za 17 585 korun z něj vytáhne hlubší tóny. Celkem se blížíme k hranici sta tisíc jenom za příplatky, společně s automatickou převodovkou je potom tohle BRZko téměř za milion! Neztrácí tak trochu svůj základní smysl být levným sportovním autem? Uvidíme.
Nás však nejvíce zajímá, jak bude fungovat automatická převodovka a jestli se vyplatí přihodit za ni 40 000 korun, nebo je lepší zůstat u tradičního uspořádání se třemi pedály a řadicí pákou. Bude to ještě pořád ta pravá zábava? Jestli vás o tomhle autě zajímá něco dalšího, dejte nám vědět v diskuzi pod článkem a my už se tomu podíváme na zoubek.