Porsche 911 Carrera GTS i jako čtyřkolka

Odcházející model 911 můžete mít ve verzi GTS nyní i s pohonem všech kol. K dostání je i s automatem a také pro kabriolet.

Porsche před časem představilo velmi speciální edici Porsche 911 Sport Classic, která dostala krom zajímavého vzhledu hlavně vyšší výkon a upravený podvozek i brzdy. Šestiválec 3,8 litru dával 408 koní a jedinou větší překážkou k cestě za tímto autem byla především cena. To se ale změnilo s příchodem modelu Carrera GTS.

Porsche 911 Carrera GTS nabídlo stejný výkon 408 koní a zajímavější svezení oproti běžným 911, ale automobilka si za něj neúčtovala tak nehoráznou sumu. A ve výsledku stačilo na GTS nasadit „kachní ocas“ ze Sport Classic a měli jste prakticky to samé auto. Ve výrobě ale byla pouze verze s pohonem zadních kol, což se teď ovšem mění.Porsche 911 Carrera 4 GTS má tedy plochý šestiválec 3,8 litru o výkonu 408 koní v 7300 ot./min. a točivém momentu 420 Nm mezi 4200 a 5600 ot./min. Coupé 4S GTS tak zdolá stovku za 4,6 sekundy, kabriolet za 4,8 sekundy. Pokud si ale objednáte dvouspojkovou převodovku PDK, čas akcelerace se zkrátí o další dvě desetiny pro oba modely.

Čtyřkolka i tak spotřebuje v kombinaci 11 litrů na 100 km (Coupé) nebo 11,2 litru (Cabrio), což je opravdu důležité vědět a svět by bez této informace nemohl dále existovat. Naopak to, že pořád dostanete samosvor vzadu, který pomáhá širokým pneumatikám 305/30 ZR19, je dobrá zpráva. A stejně tak i cena, která začíná na 111 956 eur za Coupé a 122 071 eur za Cabrio.

autoweb.cz

12.5.2011 12:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist