-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
-
Nissan Qashqai se snaží vrátit mezi elitu. S novou tváří chce zaujmout designem i příznivou cenou
-
Tohle Ferrari Roma Spider má kompas na kapotě. Ukazuje možnosti individualizace
-
Zimní sezona se blíží. Proč je důležité natankovat správné palivo?
Mezinárodní společnost specializující se na průzkum trhu, YouGov, každoročně analyzuje image společností v mnoha odvětvích. Nezávislou studii provádí v 18 zemích světa a zařazuje do ní všechny výrobce automobilů operující na evropském trhu. Image každé značky je určena na základě souhrnného indexu, který hodnotí řadu faktorů například kvalitu, poměr hodnoty výrobku k jeho prodejní ceně, spokojenost zákazníků, a dokonce i to, jak se značka stará o své zaměstnance. Ve Francii již pátým rokem dosáhla nejlepších výsledků automobilka Peugeot.
Čtěte dále
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace