Peugeot 208 1.2 PureTech 130: Co se nám po čtvrt roce (ne)líbí

+ Jízdní režimy

Volbu jízdních režimů zpravidla najdete u mnohem dražších, typicky sportovních aut, 208 však nabízí totéž v menším balení. Nečekejte nastavení auta do posledního detailu, na výběr je ze tří klasických režimů, které mění naladění převodovky a odezvu na plyn. Nejčastěji jsem jezdil na Eco kvůli příjemně ležérnímu nastavení převodovky, Normal jsem vynechával a občas pro pobavení zapnul Sport, který vedle zostření reakce na plyn a delšího podržení převodu pustí umělý zvuk do repráků. V kombinaci s tříválcovým drnčením to celkem funguje.

6.5.2020 12:05| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist