Jaké vzpomínky budete mít na Finsko 2005?Ty, které zůstanou – uspokojení z toho, že jsem konečně mohl bojovat o vítězství na tomto terénu. Měli jsme vůz, který proháněl Marcuse v jeho ´zahrádce´. Bylo radostí pilotovat Xsaru na finských tratích. Na letošní Finsko budu vzpomínat jako na ´velký moment´ své jezdecké kariéry… Jak probíhaly testy v Německu s „asfaltovou verzí“ Xsary?Jezdil jsem v oblasti moselských vinic a pak také v Sársku. Cit pro asfaltový povrch se mi dostal ´pod kůži´ po nějakých pár set metrech…V Xsaře jsem prostě ´doma´, ať už je povrch tratě jakýkoliv. Aktualizovali jse nastavení vozu a uvedli do praxe všechny drobné vývojové změny, na kterých se od začátku sezóny pracuje. Je to skoro hodinářská práce a když přimícháte tu správnou a nezbytnou „přísadu“v podobě pneumatik od Michelinu, tak můžu konstatovat, že Xsara je opět výborný, přesný a výkonný vůz… Jakou cenu má pro Vás potenciální v pořadí čtvrté vítězství v Německu, na vaší domácí rely? Půjdete až na hranici rizika?Určitě ne. Všichni mě favorizují, ale já zůstávám opatrný. Všechna předcházející vítězství nebyla vůbec lehká. Při všech předešlých ročnících byl vždycky jeden jezdec velice blízko mě až do cíle. A navíc v minulosti nám počasí mnohdy přineslo horké chvilky. Například loni v zaplaveném Bosenbergu se nedalo dělat nic jiného než se snažit zůstat bez úhony na trati…Takže sebedůvěra ano, té je třeba, ale opatrnosti taktéž a určitě minimálně ve stejné míře…
Vojta Houska