Otázka týdne: Které auto má podle vás nejlepší budíky?

Design přístrojové kapličky patří ke každému autu stejně jako unikátní kola nebo jedinečná světla. Jsou tvary, které vám splynou s ostatními, ale najdou se i ty, které si s ničím jiným nespletete. Které budíky jsou podle vás ty nejlepší?

Přístrojová kaplička neodmyslitelně patří ke každému autu stejně jako volant nebo pedály. Bez tachometru, palivoměru a dalších přístrojů bychom se prostě neobešli, ačkoliv v poslední době nastupuje trend, kdy všechno zdánlivě přebytečné, co by řidiče jen odpoutávalo od řízení, mizí pryč.


Teplotu nebo tlak oleje v dnešní přetechnizované době už místo senzoru a ručičky vyhodnocuje řídicí jednotka a barevná kontrolka, podobně jako třeba otáčky motoru nebo teplotu chladicí kapaliny. A to je možná škoda, jelikož když přijde řeč na přístroje, heslo „čím víc budíků, tím víc Adidas“ platí v automobilovém průmyslu snad víc než v tom oděvním. Tento týden se tedy ptáme:

Které auto má podle vás nejlepší budíky?

Nezáleží na době, kdy dotyčné auto vzniklo, ani na tom, kolik ukazatelů se v kapličce přístrojů skrývá. Kandidovat může cokoliv od původního Mini s minimalisticky maximalistickým tachometrem uprostřed palubní desky přes bláznivý Fiat Uno Turbo až po moderní Lexus LFA s hi-tech digitálním otáčkoměrem, protože konvenční mechanická rafička prostě nestíhala držet krok s točivým desetiválcem.

O své nápady se jako vždy můžete podělit v diskuzi pod článkem, na facebookových stránkách nebo prostřednictvím našeho redakčního emailu. Na konci týdne se k tématu opět vrátíme a zjistíme, které auto má podle vás nejšílenější, nejzajímavější nebo jinak „nej“ budíky.

3.2.2015 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist