autoweb.cz > obytná auta > Obytné auto vám může vydělávat, místo aby stálo na zahradě
Obytné auto vám může vydělávat, místo aby stálo na zahradě
Díky úspěchu peer-to-peer pronájmu spouští nyní společnost Campiri na své platformě jeho rozšíření – P2P All Inclusive. V rámci něj poskytne P2P partnerům, současným i budoucím, možnost zcela svěřit jejich obytný vůz Campiri, které se postará o jeho pronájem, servis, parkování i předávku.
Doposud mohli v rámci P2P programu lidé zalistovat svůj karavan jen k pronájmu; o údržbu svého vozu či parkování se museli starat sami. Vlastníkům, kteří se do All Inclusive programu přihlásí, Campiri nabízí až 80 % z ceny každé rezervace, což jim umožní dosáhnout na atraktivní výdělek. Součástí programu je navíc i garance vrácení peněz v případě, že vůz majiteli nevydělává, a 10% sleva na servisní úkony.
Čtěte také: Test Adria Supersonic 890 LL: Luxusní apartmá, které si z Pařížské odvezete kamkoliv
„Po úspěšném spuštění P2P programu jsme se rozhodli spustit i prémiovou All Inclusive P2P službu, která soukromým pronajímatelům kompletně uvolňuje ruce. Těm, kteří svůj vůz zalistují pod All Inclusive programem, se Campiri postará o prezentaci vozu, poskytne základní servis, sežene zákazníky, zařídí administrativu a zajistí předávku i parkování,“ vysvětluje Lukáš Janoušek, CEO Campiri.
„Majitel už se jen může těšit na přivýdělek ponížený o pevné náklady a provizi. Prakticky se nemusí o vůz starat a může nechat svůj karavan nebo obytňák v klidu vydělávat,“ doplňuje Janoušek. Spolu s tím ovšem majitel ušetří také spoustu času. Při několika rezervacích ročně to můžou v součtu být až desítky hodin.
Campiri posoudí, zda je vůz či přívěs vhodný k pronájmu, a poté si ho převezme na svou základnu Campiri Base v pražské Ruzyni, kde má mimo jiné také specializovaný servis pro obytné vozy a karavany. Majitel, který se do P2P All Inclusive programu přidá, následně platformě platí náklady na přípravu vozu, provizi a fixní měsíční náklady zahrnující parkování a GPS lokátor.
O dostupnosti vozidla k pronájmu si ale vždy rozhodne majitel sám, a to díky jednoduchému kalendáři obsazenosti. Navíc má garanci, že pokud během 12 měsíců nevydělá na pronájmu dostatečnou částku na pokrytí měsíčních fixních nákladů, dostane tyto náklady zpátky.
Základní servis i sleva na opravy
Součástí P2P All Inclusive programu je také základní servis zahrnující předsezonní prohlídku, zazimování, odzimování a výměnu pneumatik. Všem účastníkům All Inclusive programu je navíc poskytnuta 10% sleva na opravy nad rámec běžné údržby.
Stejně jako v případě standardního P2P programu mají vlastníci k dispozici také pojištění vytvořené ve spolupráci s insurtech společností Tuito. Pronajímatelům poskytuje jistotu, že se v případě poškození či nehody nemusí obávat zbytečných průtahů.
„Vše, co v rámci rozšířeného programu nabízíme, jsme maximálně přizpůsobili komfortu majitelů. Nejde jen o záležitosti týkající se pronájmu. Díky našemu řešení má každý P2P partner, který se do All Inclusive zapíše, jistotu, že nepodstupuje zbytečné bezpečnostní nebo finanční riziko. Je to pronajímání na stříbrném podnose,“ uzavírá Janoušek.