Nový Nissan Navara je tady, hezčí a chytřejší

Nový Nissan Navara má být lepší na silnici a pořád stejně dobrý mimo ni. Podvozek totiž pořád tvoří rámová konstrukce.

Oficiální odhalení poslední evoluce japonského pickupu už je prakticky jen formalitou, protože se fotky zbrusu nové generace dostaly do světa už minulý týden. Není tedy překvapením, že v pořadí již dvanáctá generace se na rozdíl od nového X-Trailu vydala po vyšlapané cestičce těch předchozích.

V útrobách se nachází zesílená rámová konstrukce a listové odpružení, které má být oproti minulosti komfortnější při jízdě po silnici. O něco se také zvětšil se také poloměr otáčení, pořád ale platí, že Navara se bude nejlépe cítit mimo asfalt.

Pohon zajišťuje buď zážehový 2,5litrový čtyřválec, nebo přepracovaný diesel o totožném objemu. Ten bude automobilka nabízet buď s výkonem 163 koní a 403 Nm, nebo v naladění na 190 koní a 450 Nm a ve srovnání s minulou verzí má být ta modernizovaná o 11 % úspornější.

Výkon bude na všechna čtyři kola proudit buď přes šestistupňový manuál, nebo sedmistupňový automat, pro oba případy pak platí široký zástup elektronických asistentů, kteří vám pomůžou třeba s rozjezdem do kopce nebo jeho sjezdem.

Interiér vypadá z fotek jako dobré místo k životu, zásadní zlepšení čekejte v kvalitě materiálů a lepší výbavě, kde nechybí dvouzónová klimatizace, navigace nebo barevný displej v kapličce palubních přístrojů.

11.6.2014 10:55| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist