Lamborghini Huracán LP580-2 (2016) má o 30 koní méně a pohon pouze zadních kol
autoweb.cz > Lamborghini > Lamborghini Huracán > Novitec Torado N-Largo (2015): Lamborgini Huracán utržené z řetězu nabídne až 860 koní
Novitec Torado N-Largo (2015): Lamborgini Huracán utržené z řetězu nabídne až 860 koní
Novitec je jedna z těch firem, které se specializují především na luxusní a sportovní značky. Její divize Spoftec upravuje modely Rolls-Royce, Tridente míří na zájemce o přepracované vozy Maserati, Rosso se nebojí pustit do přestavby v podstatě kteréhokoli Ferrari a oddělení Torado se pro změnu orientuje na produkty z boloňské Sant’Agaty.
Právě od posledně jmenované party je také stroj pojmenovaný N-Largo, což je, jak sami vidíte, poměrně decentně přepracované Lamborghini Huracán. Tedy decentně… Zvnějšku auto vypadá sériově, pravdou ale je, že body-kit jej rozšířil téměř o dvanáct centimetrů a podvozek snížený o pětatřicet milimetrů.
K příplatkovým prvkům patří rovněž nový výfukový systém, nějaký ten karbonový spoiler, výsledkem je však automobil, který na první pohled jako něco výjimečnějšího, než je sériový model, nevypadá. Realita je však zcela jiná a to nemluvíme o tom, že ve skutečnosti je na karoserii až dvacítka nových aerodynamických prvků testovaných ve větrném tunelu.
N-Largo dostal především překopanou pohonnou jednotku a nadto mechanicky poháněný kompresor, takže 5.2 V10 teď místo 610 koní a 560 newtometrů produkuje až 860 koňských sil a nejvyšší točivý moment 960 newtonmetrů. Přestože Novitec nové dynamické parametry neuvádí, předpokládáme, že maximálních 325 km/h a 3,2 sekundy z 0 na 100 km/h produkčního auta N-Largo hravě překoná. To samé lze logicky očekávat i v případě ceny, tu však úpravce prozatím nezveřejnil.