Noví řidiči se připravují na elektrickou budoucnost a Ford Mustang Mach-E jim v tom pomáhá

Mnoho žáků autoškol, kteří v dnešní době usedají za volant poprvé, bude po získání řidičského průkazu řídit pouze elektromobily. Tři autoškoly v Norsku a jedna v Nizozemsku vedou revoluci ve výcviku řidičů „generace E“ a jako ideální vůz pro své studenty si vybraly elektrický Ford Mustang Mach-E.
meet-gen-e_hero-1100x618.jpgCelá galerie 7 Zdroj: Ford

Pro instruktory a majitele autoškol je vůz díky dlouhému dojezdu a nižším provozním nákladům skvělým doplněním vozového parku, zatímco jeho atraktivní design a elegantní vzhled z něj dělají nepřehlédnutelnou pojízdnou reklamu pro školu.

Výhody však přináší i žákům; výuka v Mustangu Mach-E by mohla řidičům pomoci složit řidičské zkoušky s menším počtem lekcí. Při skládání zkoušek v Mustangu Mach-E mohou řidiči využívat asistenční technologie vozu, například pro automatické parkování a rozjezdy do kopce.

Další významnou předností Mustangu Mach-E je, že instruktoři mohou snadno upravit citlivost reakcí vozu při akceleraci a brzdění podle přání žáka. Snadné ovládání včetně velké palubní obrazovky a řízení jedním pedálem láká také starší adepty, kteří se v minulosti rozhodli, že si řidičský průkaz dělat nebudou.

„První auto, se kterým jsem jezdil, bylo benzínové, ale tohle je poprvé, co jsem řídil elektromobil. Jízda v Mustangu Mach-E je úžasná. Stačí jen naskočit a začít jezdit. Je velmi snadné udržet auto na silnici,“ říká Erik, žák autoškoly z Norska.

Čtěte také: Ford Mustang Mach-E GT pohledem ženy: Raketou na měsíc a zase zpátky aneb Jak si vyzkoušet protipóly jízdy

Používání elektromobilů v autoškolách mění i způsob výuky. Instruktoři učí nové řidiče důležitým technikám úsporné jízdy, které pomáhají prodloužit dojezd. U mnoha řidičů „generace E“, kteří stále častěji nacházejí elektromobily ve svých domácnostech, pomáhá tento nový způsob výuky a zkušenosti s Mustangem Mach-E posilovat jejich víru v elektrickou budoucnost.

„Mustang Mach-E dodává žákům jistotu od první chvíle, kdy do něj nasednou. Na palubě je mnoho systémů, které usnadňují řízení. Řidič se může soustředit na jízdu a v dřívější fázi výuky si vytváří větší povědomí o silnici a provozu. Vzhledem k poptávce studentů plánuji doplnit svůj vozový park o další Mustang Mach-E,“ říká Frank Massop, majitel autoškoly v Nizozemsku.

Vstříc budoucnosti

Ford se zavázal, že zákazníkům zpřístupní více elektromobilů. Od roku 2026 plánuje v Evropě prodávat 600 000 elektromobilů ročně, což zapadá do globálního cíle více než dvou milionů prodaných elektromobilů ročně ve stejném časovém horizontu.

Společnost se nedávno připojila k petici 27 společností, které chtějí zajistit, aby všechny nové osobní a dodávkové automobily v Evropě měly od roku 2035 nulové emise, a vyzvala ke stanovení cílů v oblasti rozvoje nabíjecí infrastruktury, aby Evropa udržela krok s tempem růstu počtu elektromobilů.

„Nová generace řidičů bude mít velký vliv na to, jak rychle elektromobily nahradí vozy na benzin a naftu. Absolvování řidičských zkoušek může být pro mnoho lidí obávanou výzvou, ale Mustang Mach-E pomáhá řidičský výcvik usnadnit a zpříjemnit. Radost, kterou vůz přináší novým řidičům, je velmi potěšující. Mrzí mě, že jsem se v takovém autě neučil řídit sám,“ říká Martin Sander, generální ředitel Ford Model e Europe.

Zdroj informací: Ford

22.11.2022 7:49| autor: Tomáš Malík | zdroj: Ford

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist