autoweb.cz > Ford > Ford Mustang Mach-E > Noví řidiči se připravují na elektrickou budoucnost a Ford Mustang Mach-E jim v tom pomáhá
Noví řidiči se připravují na elektrickou budoucnost a Ford Mustang Mach-E jim v tom pomáhá
Pro instruktory a majitele autoškol je vůz díky dlouhému dojezdu a nižším provozním nákladům skvělým doplněním vozového parku, zatímco jeho atraktivní design a elegantní vzhled z něj dělají nepřehlédnutelnou pojízdnou reklamu pro školu.
Výhody však přináší i žákům; výuka v Mustangu Mach-E by mohla řidičům pomoci složit řidičské zkoušky s menším počtem lekcí. Při skládání zkoušek v Mustangu Mach-E mohou řidiči využívat asistenční technologie vozu, například pro automatické parkování a rozjezdy do kopce.
Další významnou předností Mustangu Mach-E je, že instruktoři mohou snadno upravit citlivost reakcí vozu při akceleraci a brzdění podle přání žáka. Snadné ovládání včetně velké palubní obrazovky a řízení jedním pedálem láká také starší adepty, kteří se v minulosti rozhodli, že si řidičský průkaz dělat nebudou.
„První auto, se kterým jsem jezdil, bylo benzínové, ale tohle je poprvé, co jsem řídil elektromobil. Jízda v Mustangu Mach-E je úžasná. Stačí jen naskočit a začít jezdit. Je velmi snadné udržet auto na silnici,“ říká Erik, žák autoškoly z Norska.
Čtěte také: Ford Mustang Mach-E GT pohledem ženy: Raketou na měsíc a zase zpátky aneb Jak si vyzkoušet protipóly jízdy
Používání elektromobilů v autoškolách mění i způsob výuky. Instruktoři učí nové řidiče důležitým technikám úsporné jízdy, které pomáhají prodloužit dojezd. U mnoha řidičů „generace E“, kteří stále častěji nacházejí elektromobily ve svých domácnostech, pomáhá tento nový způsob výuky a zkušenosti s Mustangem Mach-E posilovat jejich víru v elektrickou budoucnost.
„Mustang Mach-E dodává žákům jistotu od první chvíle, kdy do něj nasednou. Na palubě je mnoho systémů, které usnadňují řízení. Řidič se může soustředit na jízdu a v dřívější fázi výuky si vytváří větší povědomí o silnici a provozu. Vzhledem k poptávce studentů plánuji doplnit svůj vozový park o další Mustang Mach-E,“ říká Frank Massop, majitel autoškoly v Nizozemsku.
Vstříc budoucnosti
Ford se zavázal, že zákazníkům zpřístupní více elektromobilů. Od roku 2026 plánuje v Evropě prodávat 600 000 elektromobilů ročně, což zapadá do globálního cíle více než dvou milionů prodaných elektromobilů ročně ve stejném časovém horizontu.
Společnost se nedávno připojila k petici 27 společností, které chtějí zajistit, aby všechny nové osobní a dodávkové automobily v Evropě měly od roku 2035 nulové emise, a vyzvala ke stanovení cílů v oblasti rozvoje nabíjecí infrastruktury, aby Evropa udržela krok s tempem růstu počtu elektromobilů.
Zdroj informací: Ford