Nové logo pro Fiat Punto

Fiat rozjíždí „skrytou“ reklamní kampaň na nové Punto, přestože auto předvede až za necelé dva měsíce ve Frankfurtu.

Úplně nové bude nejen auto, ale i logo Punta. Na internetových stránkách fiatpunto.com je k vidění nové logo ve tvaru písmene P, které zároveň evokuje postavu řidiče. Nápis „coming soon“ zvěstuje brzký příchod na trh. Nové Punto má na co navazovat, protože nedávno vyjelo šestimilionté auto s tímto jménem. Nové Punto je pro Fiat stěžejním modelem a má značce vrátit notně pošramocené sebevědomí a především ekonomickou stabilitu. Vývoj proběhl ve spolupráci s General Motors, takže Punto vyjede na zcela nové platformě, společné s příštím Opelem Corsa (představí se v příštím roce), s nímž bude sdílet i další komponenty. Design auta s kódovým označením Project 199 byl svěřen Giorgettu Giugiarovi, který navrhl Uno i první generaci Punta. Nabídka benzínových motorů začne dvanáctistovkou s výkonem 65 koní, nad ní bude osmiventilová čtrnáctistovka s 80 koňmi a stokoňový motor 1,4 16V. Později by se měly objevit také motory 1,8 (130 koní) a 1,6 turbo (180 koní).  Zájemci o turbodiesely budou moci volit 1,3 16V Multijet ve verzích 70 a 90 koní nebo 1,9 JTD s výkonem 120 koní. Brzy po příchodu na trh vyjedou také sportovní verze Abarth s benzínovými i naftovými motory. Právě se stoosmdesátikoňovým motorem se Punto Abarth vrhne do potyček s Cooperem S a Cliem 182.  Fiat věnoval reklamní kampani velkou pozornost a před přijetím definitivního rozhodnutí oslovil více reklamních agentur, než bývá zvykem.

Fiat Punto fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Fiat Punto fotogalerie

Jan Cacek

20.7.2005 10:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist