autoweb.cz > Nissan > Nissan Juke > Nissan Juke-R 2.0 (2016) se představil v novém dealerství Autobond Ostrava
Nissan Juke-R 2.0 (2016) se představil v novém dealerství Autobond Ostrava
Po Praze a Karlových Varech otevírá společnost Autobond Group, která s japonskou značkou Nissan spolupracuje od roku 2013, nové dealerství automobilky také v Ostravě – Hrabové.
„Jsme rádi, že jsme se společností Autobond Group otevřeli již třetí dealerství Nissan, což potvrzuje naší úspěšnou spolupráci. Rozvoj dealerské sítě v ČR je pro naši značku velmi důležitý. Jsme přesvědčeni, že Autobond Group je tím pravým partnerem a dobrým ambasadorem značky Nissan,“ prohlásil při slavnostním otevření Marek Šafarčík, Country Manager Nissan Sales CEE.
„Věříme, že naši zákazníci z Moravskoslezského kraje ocení individuální přístup i silné zázemí, které jim Autobond Group ve svém moderním prodejním a servisním areálu v Ostravě – Hrabové nabízí. Zároveň doufáme, že naše nové dealerství Nissan v Ostravě bude stejně tak úspěšné jako dealerství v Praze – Vysočanech a Karlových Varech,“ doplnil svého kolegu Libor Šrámek, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti Autobond Group.
Při slavnostním ceremoniálu se nám poštěstila unikátní příležitost být svědky českého představení Nissanu Juke-R 2.0, který je již druhou verzí zběsilého supercrossoveru. Příběh Nissanu Juke-R začal v lednu 2012, kdy se v Dubaji představil první koncept ukrývající ve svých útrobách vnitřnosti z Nissanu GT-R. Automobilka tehdy přímo na ulici dostávala nabídky ke koupi prototypu, a když přišly tři opravdu vážné nabídky, rozhodla se postavit limitovanou sérii. Druhá evoluce vozu na sebe nenechala dlouho čekat a je ještě extrémnější než dřív.
Pod kapotou je stále vidlicový šestiválec o objemu 3,8 litru dopovaný dvěma turbodmychadly, tentokrát však nabízí rovných 600 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí, stejně jako úpravy na karoserii, které čítají mnoho změn. Přední nárazník je kompletně z karbonových vláken a má více než dvakrát větší chladicí otvory, zadní nárazník je taktéž celý z uhlíkových vláken a ukrývá v sobě jak karbonový difuzor, tak dvojici výfuků. Karbonové jsou i rozšířené podběhy předních i zadních blatníků společně s bočními prahy. Kola pak pocházejí přímo z Nissanu GT-R.
Bohužel za volant jsme se nedostali, v rámci otevření nového autosalonu se nám ale poštěstilo usednout do jeho dárce orgánů. Tak zůstaňte naladění!