autoweb.cz > Nissan > Nissan GT-R > Nissan GT-R s motorem uprostřed: „Godzilla“ jako supersport vůbec nevypadá špatně
Nissan GT-R s motorem uprostřed: „Godzilla“ jako supersport vůbec nevypadá špatně
Hned zezačátku můžete namítnout, že současný Nissan GT-R v podstatě je supersportem. Za relativně slušné peníze totiž nabízí výkon a rychlost srovnatelnou s vrcholnými verzemi Porsche 911, Audi R8 nebo Lamborghini Huracán, přestože koncepcí s motorem vpředu a celkovým pojetím je spíš takovým gran turismem. Především ale pekelně rychlým.
Grafik a designér Rain Prisk ovšem přišel se zajímavým konceptem. Představil světu svoje pojetí Nissanu GT-R jako pravověrného supersportu s motorem uprostřed. Zachoval všechny jeho typické rysy, od předních světel, přes boční linie až po zadní partie a charakteristické křídlo, jenom trochu pozměnil celkové proporce tak, aby odpovídaly koncepci s motorem uprostřed.
Myšlenka to navíc není vůbec nereálná. Současný Nissan GT-R je totiž duchem poněkud vzdálenější původním generacím R32, R33 nebo R34 a vlastně vůbec nevíme, jakým směrem se chystá příští generace směřovat. Ostatně třeba Chevrolet chystá Corvettu osmé generace také s motorem před zadní nápravou.
Fandíte myšlence Nissanu GT-R jako supersportovní placky, nebo se přikláníte spíš k současné podobě klasického kupé?