Moto Guzzi V7 Racer

Vypadá jako poklad z dílny renomovaného úpravce, ale ve skutečnosti je tento café racer motorka ze (pravda, limitované) série.

Duch 70. let a ilegálních závodů mezi britskými kavárnami se znovu vrací do módy – alespoň v Mandello del Lario na březích jezera Como, kde sídlí Moto Guzzi. V7 Racer je radikální intepretací modelu V7 Classic. Identitu mu dává zejména stylová chromovaná nádrž, červeně lakovaný trubkový rám a skvostně archaický štítek nad předním světlem.

Protože u motorek tohoto ražení jde o vzhled minimálně stejně jako o jízdu, překypuje Racer propracovanými detaily, od vrtaných podsedlových krytů přes kožený pás na nádrži až po takové lahůdky, jako jsou ručně dopracované držáky výfuků. V seznamu dodavatelů nechybí žádná z věhlasných italských značek: Pirelli (pneu), Marzocchi (přední vidlice), Bitubo (zadní tlumiče), Brembo (brzdy), Arrow (výfuky).Výrobce sice slibuje požitek z ostré jízdy, ale je třeba mít na paměti, že vzduchem chlazený vidlicový dvouválec o objemu 744 cm3 dává pouze skromných 49 koní a 58 Nm. To v dnešní době na žádné velké závodění není. Jak je u Moto Guzzi železným pravidlem, motor je v rámu uložený podélně a pohání zadní kolo prostřednictvím pětistupňové převodovky a kloubové hřídele.

Za všechnu tuhle parádu necháte u prodejce velmi rozumných 224 900 Kč. Zůstává tak jediný problém: není V7 Racer příliš krásný na to, aby se ničil ježděním? Vždyť tahle motorka by obstála jako umělecký artefakt!

autoweb.cz

15.4.2011 8:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist