Mercedes vtipně poukazuje na to, že je třeba udržovat odstup

Mercedes-Benz podporuje výzvy Udržujte odstup a Zůstaňte doma, které se šíří po sociálních sítích a jejichž cílem je připomenout, že v době pandemie nemoci COVID-19 je jedním z důležitých preventivních opatření proti dalšímu šíření dodržování dostatečné vzdálenosti mezi lidmi, a pokud je to možné, i setrvání doma.
logo_mercedes-1100x618.jpg Zdroj: Mercedes-Benz

Z tohoto důvodu automobilka dočasně upravila své logo s třícípou hvězdou na sociálních sítích. Mercedes-Benz se takto rebrandoval například na Instagramu. Instagramový účet společnosti má více než 26 milionů sledujících, twitterový kanál potom 3,4 milionu sledujících, a tak může oslovit velké množství uživatelů a přispět k šíření této výzvy.

Odborníci doporučují, aby lidé zůstali co nejvíce doma, a pokud jsou venku, aby zachovávali odstup, např. u pokladen v obchodech, při pohybu ve městě a cestování hromadnou dopravou. Třícípá hvězda je symbolem automobilky Daimler již 110 let a řadí se tak mezi vůbec nejstarší loga. Za svoji dlouhou historii se od roku 1910 měnila jen minimálně a zůstává jedním z neznámějších symbolů.

Tři cípy měly symbolizovat ve své době ojedinělé využití motorů Daimler v dopravních prostředcích na zemi, na vodě a ve vzduchu. Zpočátku byla použita jen třícípá hvězda bez okruží. Kruh, od kterého se nyní v rámci výzvy Udržujte odstup hvězda „oddálila“, se poprvé na vozech Mercedes objevil v roce 1916.

Čtěte také: Mercédès Jellinek – 11letá dívka, která před 120 lety dala jméno slavné automobilce

7.4.2020 8:01| autor: Hugo Kottás | zdroj: Mercedes-Benz

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist