LaFerrari povýšilo v rukou tuningové společnosti JMB Optimering na 1050 koní

Ferrari LaFerrari je nejrychlejším silničním Ferrari v historii. Ale ani to nebylo jednomu majiteli dost, takže ho nechal poladit na výkon přes tisíc koní.

Jeden ze 499 majitelů hypersportu z Maranella zdá se nebyl příliš spokojen s výkonem, jaký mu dali v jeho domovině. Jeho atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,3 litru produkuje 800 koní v 9000 ot./min. a točivý moment 700 Nm v 6750 ot./min, kompletní výkon celé hybridní soustavy ale je 963 koní a 900 Nm.

S tím auto dosáhne stovky pod tři sekundy, ke zdolání dvousetkilometrové rychlosti potřebuje sedm sekund, třístovka se na tachometru objeví přesně 15 sekund od startu. Jenže ani to nepřišlo majiteli dost ohromující, takže rovnou zamířil ke švédské tuningové společnosti JMB Optimering v Halmstadu, kde se nejrychlejšímu silničnímu Ferrari v historii podívali na zoubek.

Celá práce prý ještě není u konce, ale ve finále by prý mělo La Ferrari disponovat výkonem 1050 koní. Výkonového dopingu prý Švédi dosáhnou pouhou úpravou řídící jednotky zážehového motoru.

Nedivili bychom se, kdyby cesta ke stádu dalších téměř devadesáti koní byla takhle jednoduchá. Ferrari si mohlo vyšší výkon “schovat” pro svoji ultimátní verzi LaFerrari XX, která má dorazit už příští rok v sérii 30 kusů a podle posledních zpráv má disponovat přesně takovým výkonem.

7.7.2014 9:40| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist