-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Fakt, že nové auto není tou nejlepší investicí, je obecně známý. Nová auta ztratí za první tři roky v průměru 33 % své původní hodnoty. Existují však značky a modely, u kterých není ztráta hodnoty tak vysoká. Naopak prémiové značky dokáží přijít i o více než polovinu hodnoty. Vyplývá to z dat, která zveřejnila Mototechna.
Čtěte dále
Doporučujeme
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace