-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Koenigsegg proslul stavbou velmi nekonvenčních supersportů, které zvládnou jenom opravdoví chlapi. Výkon 800 koní na zadních kolech bez kontroly trakce nebo ESP... To vyžaduje velmi rozvážný přístup k plynovému pedálu. Řidič tohoto kousku se bohužel neudržel a seznámil svou pravou nohu s koberečkem. Koenigsegg CCX ho pak na oplátku seznámil s křovím podél silnice a majitel supersportu zase se svým pojišťovacím agentem. Naštěstí to nebyla žádná velká rána a tento švédský skvost nepřijde vniveč.
Čtěte dále
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace