Jaguar začal vyrábět motor, který se už dnes jen tak nevidí

Divize Jaguar Classic znovu představila blok motoru řady XK o objemu 3,8 litru. Tím je osazeno mnoho vyhledávaných sedanů a sportovních automobilů značky Jaguar z padesátých a šedesátých let minulého století, včetně legendárního modelu E-Type.
j_classic_xkengine_010720_01-1100x618.jpg Zdroj: Jaguar

Jaguar Classic je aktuálně jediný výrobce tohoto dílu. Zájemci si blok motoru XK nemohli pořídit jako zcela nový díl více než padesát let.

Litinový blok motoru vznikl přesně podle původních specifikací tak, aby jej bylo možné použít pro šestiválce 3,8 litru využívaných v modelech XK150, XK150 S, MkIX, Mk2, MkX, E-type Series 1 a S-type.

Čtěte také: Jaguar E-Type 4.2: Prohnali jsme nejvíc sexy auto světa po malebném skotském okruhu Knockhill

Zákazníci si mohou vybrat, zda nový blok motoru dostane výrobní číslo původní pohonné jednotky, nebo zda bude opatřen novým unikátním číslem. Podmínkou využití starého čísla je poskytnutí dokumentace potvrzující vlastnictví vozu. Nově vyražené původní číslo má navíc přidanou hvězdičku, aby bylo zřejmé, že jde o vyměněný díl.

Cena nového bloku motoru Jaguar XK 3,8 l činí 14 340 liber včetně daně (v přepočtu přibližně 421 000 Kč včetně DPH). Součástí nákupu je také certifikát potvrzující původ od divize Jaguar Classic. Na díl se vztahuje záruka minimálně 12 měsíců.

31.7.2020 10:00| autor: Hugo Kottás | zdroj: Jaguar

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist