Irmscher vydoloval z Opelu Astra GTC Turbo dalších 30 koní

Po zásahu německého tuningového úpravce produkuje benzínová čtrnáctistovka pod kapotou Astry GTC slušných 170 koní.

Specialista na úpravy Opelů se podíval na zoubek nejatraktivnější karosářské variantě modelu Astra s označením GTC. Ta vůbec nejzásadnější změna se odehrála v motorovém prostoru – zážehová čtrnáctistovka s turbodmychadlem původně dávala výkon 140 koní, po úpravě směřuje na kola hned 170 koní.

Je jen škoda, že Irmscher neprozradil, jakými úpravami z motoru vydoloval další tři desítky koní. Zato se pochlubil, že auto dostalo dvacetipalcová kola, sedí o 30 milimetrů blíže asfaltu a o zvuk se stará výfuk se čtyřmi koncovkami.

Opel Astra OPC

Videotest | vydáno 22. 10. 2013

Bez povšimnutí nezůstal ani exteriér auta, na předním nárazníku se objevuje “lízátko” a jiná maska chladiče, na boku si nelze nevšimnout nových prahů a záď tvoří společně s difuzorem decentní spoiler. Úpravy v interiéru se omezují jen na hliníkové doplňky, zatímco sedadla a výplně dveří se mají pyšnit čalouněním z prémiové kůže.

Na to všechno se může těšit nenejvýš sto zákazníků speciálního modelu Astra GTC Turbo i 1400, více totiž Irmscher nehodlá vyrobit. Jednotlivé díly jsou ale v nabídce také, a tam už se o nějaké omezené produkci nemluví.

22.8.2014 11:50| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist