autoweb.cz > Žhavé novinky o autech > Internetové auto roku 2011 je Ford C-MAX
Internetové auto roku 2011 je Ford C-MAX
Anketa Internetové auto roku 2011, jejímž spoluvyhlašovatelem byl i autoweb.cz, již zná své vítěze i poražené. Od 1. března až do 31. května mohli čeští uživatelé internetu na adrese www.internetoveautoroku.cz hlasovat pro aktuální modely automobilů, rozdělené do šesti netradičních kategorií. Celkovým vítězem se stal Ford C-MAX s 9784 hlasy. Tento vůz zároveň zvítězil v kategorii Auta pro rodinu.
Zástupci výrobců automobilů si převzali ceny za vítězství v jednotlivých kategoriích na ceremoniálu v golfovém resortu Sand Martin’s Holes v Mladé Boleslavi. Cenu pro celkového vítěze ankety Internetové auto roku 2011 převzal pan Ota Sedláček, marketingový ředitel Ford Motor Company, s.r.o., z rukou pana Ondřeje Vícha, internet manažera společnosti Direct pojišťovna – hlavního partnera ankety.„Velmi nás potěšilo celkové vítezství v prvním ročníku ankety Internetové auto roku 2011, které získal Ford C-MAX v silné konkurenci dalších automobilek,“ řekl Ota Sedláček z Fordu. „Nesmím však také pominout ani první místo v kategorii Auto pro rodinu. Ford C-MAX spolu s novým Fordem Focus přinášejí řadu nových technologii a zároveň představuji nejširší produktovou nabídku v nižší střední třidě. Toto vítězství tak potvrzuje naši filozofii nabídnout zákazníkovi takové auto, které skutečně potřebuje, a já bych chtěl ještě jednou poděkovat všem účastníkům ankety, kteří hlasovali pro Ford C-MAX,“ dodal.
Speciální kategorií byla Auta pro ženy. Její pořadí vzešlo z celkového počtu hlasů udělených ženami. Ukázalo se, že zeny upřednostňují robustní, všestranná vozidla, když svými hlasy vynesly do čela kategorie Volkswagen Touareg.Důvod k radosti měli nejen zástupci oceněných automobilek, ale také samotní hlasující. Každý účastník ankety se totiž automaticky zařadil do soutěže o velmi hodnotné ceny. Stačilo si tipnout, kolik hlasů získá celkový vítěz ankety Internetové auto roku 2011. Přesnou hodnotu 9784 hlasů netrefil nikdo, ale hned tři soutěžící se spletli o jediný hlas! Dva tipovali 9783 hlasů, jeden 9785. Výhercem se tak podle pravidel stal ten, který hlasoval nejdříve. Pan Jaromír Hejl ze Smiřic si jistě bude děkovat, že své hlasy poslal již 7. března. Díky tomu se v nejbližších dnech stane majitelem nového vozu SEAT Ibiza.
Nominované vozy si mezi sebou rozdělily celkem 140 320 hlasů od 28 064 hlasujících. „Zájem české veřejnosti o Internetové auto roku 2011 nás mile překvapil,” přiznává Jiří Červenka, ředitel divize Auto v online vydavatelství Limemedia, a.s. „Výsledky jednotlivých kategorií přesvědčivě vyvracejí některé oblíbené mýty, například že Češi posuzují automobily výhradně podle ceny nebo že ženy dávají přednost nejmenším vozům. Internetové auto roku 2011 tak můžeme chápat i jako cenný zdroj informací o preferencích čtenářů našich titulů autoweb.cz, autotube.cz nebo iMOTOR.“Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia, a.s., řekl: „Úspěch Internetového auta roku 2011 svědčí o tom, že jsme dokázali vyvinout atraktivní a srozumitelný koncept ankety, o jejímž výsledku rozhodla výhradně česká internetová populace. Blahopřeji všem oceněným výrobcům automobilů a děkuji partnerům ankety, bez jejichž podpory by nebylo možné projekt uskutečnit. Již dnes se těším na Internetové auto roku 2012!“
Generálním partnerem soutěže je společnost AAA Auto, hlavním partnerem Direct Pojišťovna. Mezi další partnery patří dovozce a prodejce ocelových a hliníkových kol Alcar Bohemia a půjčovna aut Dream-Cars. Na mediálním poli se hlavním partnerem stal portál sauto.cz a dalšími mediálními partnery lidovky.cz, ceskenoviny.cz, volny.cz, Radio Blaník, Radio City, Fajn Radio a Hitrádio Magic.
autoweb.cz