GM v Evropě zažilo nejlepší září od roku 1999

Prodeje evropské divize GM rostou rychleji než průměr celého odvětví. S tržními podíly jednotlivých značek vládne spokojenost.

Koncern General Motors v Evropě prodal za první tři čtvrtletí celkem 1 525 000 aut, což proti loňskému roku znamená nárůst o 1,7 procenta. Letošní září bylo nejúspěšnějším měsícem od roku 1999, protože GM dosáhlo tržního podílu 10,13 procenta.

Saab v září prodal nejvíce aut v historii, konkrétně 9700, což představuje tržní podíl 0,51 procenta. Prodeje za první tři čtvrtletí se však drží na stejné úrovni jako v roce 2004. Chevrolet prodal za prvních devět měsíců 182 tisíc aut, což je o 27 procent více než v předchozím roce.

Nejvýznamnější značky GM, tedy Opel a Vauxhall, zaznamenaly v září díky 155 000 prodaným autům při tržním podílu 8,1 procenta nejlepší výsledek od září 1999. Celkem se za první tři čtvrtletí prodalo 1 241 800 Opelů a Vauxhallů, což je o 10 000 méně než loni.

Evropští zákazníci si během prvních devíti měsíců roku 2005 pořídili také přes tisíc modelů Corvette a téměř dva tisíce Cadillaců. Vedení evropské divize GM vidí optimisticky i zbytek roku díky velkému množství objednávek na letos představené modely Saab 9-3 SportCombi a Opel Zafira.

autoweb.cz

11.10.2005 6:37

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist