autoweb.cz > Ford > Ford jde dál… S novým reklamním sloganem!
Ford jde dál… S novým reklamním sloganem!
Tak tedy Go Further… Podle prezidenta Ford Motor Copany, Alana Mulallyho, to není jen reklamní slogan. „Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali.“„Když něco funguje, neměň to,“ odkazuje Ford na lidovou moudrost. A dodává, že „když to funguje, neznamená to, že by to nemohlo fungovat o něco lépe, že se to nedá ještě dále vylepšit. To platí i o heslech, charakterizujících automobilku s modrým oválem ve znaku.“V USA, domácím prostředí legendy, se dosud používal slogan „Drive One“, v Evropě „Feel the difference“. A právě nové motto „Go Further“, které prý lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje.
Pokud tedy Ford dodrží slib shrnutí v novém logu, půjde dál a bude nás zásobovat kvalitnějšími produkty a službami, můžeme se těšit na skvělou budoucnost. Za redakci nás ale soukromně zajímá, jak si s novým sloganem poradí česká, anglicky nemluvící zákaznická obec. Nebude to nepřekonatelný překladatelský oříšek?