-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Ford GT má výkon, spoustu výkonu. Tomu odpovídají i brzdy, které patří k tomu nejlepšímu. I tak ale nabízejí prostor pro zlepšení, zvláště když používáte polozávodní pneumatiky. Bohužel, ne vždy se lze spolehnout na kvalitní servisní práci - mechanik něco špatně dotáhl, protože při prvním ostrém brzdění se prostě pedál brzdy propadl a Ford GT se řítil rychlostí skoro 220 km/h proti bariéře z pneumatik. Řidič podřazoval, co mohl, ale nárazu ve vysoké rychlosti stejně nezabránil. Se svým spolujezdcem vyvázli jen s několika modřinami, za což mohou vděčit vícebodovým závodním pásům a ochranné přilbě. Další Ford GT je na odpis, címž se povážlivě snižují jejich celkové stavy, ale aspoň odešel do věčných lovišť při okruhovém řádění a ne při nějakém předvádění se na bulváru.
Čtěte dále
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace