-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Takhle bohužel dopadne většina supersportů v rukou novopečených majitelů. A ani to nemusí být nutně jejich chyba, jako v tomto případě. Řidič Ferrari se snažil vyhnout motorkáři, který udělal myšku. Motorka se vešla, řidič Ferrari ne. Problémem vlastnictví supersportu je, že dlouho trvá, než si zvyknete na velmi svérázné ovládání. A tak něšťastný řidič a majitel, místo aby se vyhnul, trefil tři zaparkovaná auta. Je to smůla, když dva roky čekáte na svoje nové auto, pak tři dny jezdíte a pak zase dva roky čekáte na jiné.
Čtěte dále
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace