Evantra: nový supersport

Není omezená edice jedna jako druhá, některé z limitovaných sérií jsou vážně jen o několika exemplářích.

​Tohle je malosériová automobilka a výraz „malosériová“ je skutečně na místě, není v plánu výroba více než pěti aut ročně. Za projektem, který se v počátcích jmenoval Mugelo, stojí italští výrobci Faralli a Mazzanti. Má se tedy začít FerrariLambo bát?

Jde o dvoumístné kupé s plochým motorem o objemu 3,5 litru. S atmosférickým plněním nabízí agregát 408 koní, přeplňovaný dvěma turbodmychadly nabídne pohonná jednotka 612 koní. Zrychlení z nuly na stokilometrovou rychlost za 3,7 sekundy nemá být v žádném případě fikcí.

Na délku maří Evantra 4,3 metru, široká je bez pěti milimetrů rovné dva metry a stojí na rozvoru 1,6 metru. Zákazníky čeká výběr bude ze dvou typů karoserie, buď z kompozitových nebo z hliníkových dílů

Vznikne tedy pět kusů ročně, o ceně se nemluví a výroba se má rozběhnout v polovině roku 2012.

Filip Rakovan

23.12.2011 7:00
Více o tématu: Ferrari

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist