Dacia pořádala piknik, dorazily (téměř) čtyři tísíce účastníků

Je to deset let nazpět, co se začala psát moderní, přesněji řečeno obnovená, historie značky Dacia. Po dekádě na trhu tady máme jednu z veleúspěšných značek.

Čas letí a teď je to deset let, co – s uvedením modelu Logan – odstartovala nová éra značky Dacia. V současné době se jedná o nejrychleji rostoucí značku v Evropě s nejmladší modelovou řadou a také o prodejně velice schopnou značku na našem trhu. V reakci na tento úspěch mělo letos v Čechách premiéru setkání majitelů vozů Dacia pod názvem Dacia Piknik.

Jedná se o úspěšný koncept prověřený v jiných zemí Evropy, jen pro zajímavost, ve Francii v minulém roce navštívilo šestý ročník tohoto volnočasového odpoledne, jehož součástí byl i koncert, více než patnáct tisíc lidí.

Podívejme se ale na tuzemskou situaci. První ročník Dacia Pikniku se uskutečnil v sobotu 21.června 2014 v Šiklově mlýně a hned zmíníme jeden z rekordů, které na akci proběhly. Ne, nejde teď o účast 3954 lidí, to je sice úctyhodné číslo, ale máme takové tušení, že třeba na Legendách jich bylo víc.

Jde o počet klientských vozů značky Dacia zaparkovaných na jednom místě, konkrétně celkem 808 aut. A pak je tady druhá rekordní záležitost, největší lidské logo značky Dacia v ČR, které bylo vytvořeno z 966 osob.

Zobrazit všechny fotografie

22.6.2014 6:47| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist