autoweb.cz > Dacia > Dacia Piknik 2018: Jak to vypadalo na čtvrtém ročníku srazu majitelů?
Dacia Piknik 2018: Jak to vypadalo na čtvrtém ročníku srazu majitelů?
Tato akce, která navazuje na velmi úspěšný koncept v řadě zemí Evropy, má jednoduchý princip: společně strávený den majitelů značky Dacia a jejich rodin, spojený s celodenními aktivitami zdarma, jako například: soutěže, koncerty, testovací jízdy apod. Každý účastník setkání navíc obdrží při svém příchodu piknikový balíček.
Akce se rok od roku účastní stále více majitelů značky Dacia, kteří přijíždějí se svými rodinami. V areálu Šiklandu letos zaparkovalo celkem 1797 vozů, ze kterých vystoupilo celkem 7712 účastníků akce. Jen několik málo registrovaných účastníků na akci nepřijelo, účast byla opět téměř stoprocentní, a tomu se říká fenomén, který je u značky Dacia jedním z nejdůležitějších charakteristických rysů.
Jaký byl Dacia Piknik 2018
Pro velký úspěch z minulých ročníků se opět uskutečnily testovací jízdy na offroadové trati. A vzhledem k tomu, že letos se představil zákazníkům nový Duster, zájem byl o testovací jízdy takový, že byla mimo původní trasu připravena ještě jedna navíc. Celkem bylo realizováno s novým Dusterem 832 jízd.
Koncert kapely Chinaski, která byla hlavním hostem akce, vytvořil neuvěřitelnou atmosféru, neboť všichni zpívali známé písně ze starého i nového repertoáru kapely. Velký úspěch měly také začínající nové kapely, nebo ty méně známé. V rámci „Dacia festivalu“ se představili hudebníci z Lety mimo nebo Honza Křížek.
Již potřetí byl mediálním partnerem celého projektu motoristický časopis Svět motorů. Na svém stánku pořádali redaktoři časopisu soutěže a odpovídali na dotazy svých čtenářů. Technický poradce Světa motorů, Martin Vaculík, byl celý den obklopen majiteli Dacií a odpovídal na dotazy. Redaktoři ocenili na místě majitelé nejstaršího vozu z r. 1972, vozu s nejvíce ujetými kilometry jakožto i majitele nejnovějšího vozu, který byl zakoupen před několika dny.
Pozvání na Dacia Piknik přijali i naši profesní partneři Alcar a Nokian Tyres. Pro velký úspěch v minulém roce byly návštěvníkům opět nabídnuty soutěže pro celou rodinu pod názvem “Hrajte si s Dacia”. Tato zóna byla vytvořena ze soutěžních disciplín spojených s vozy Dacia a odměnou byly soutěžícím lístky do tomboly. Soutěže jako Najdi rozdíly Dacia, Moje Dacia poslepu, Pit stop Dacia, Můj objem Dacia, Dacia pod tlakem, Plyšová rodinka Dacia na výletě, Dacia kolem dokola s trefou, byly soutěžní disciplíny, do kterých se zapojovali jak děti, tak jejich rodiče i prarodiče, každý si přišel na své.
Dacia pomáhá
Během každého ročníku Dacia Pikniku se značka snaží zapojit celou komunitu a sdílet zážitky nebo pomáhat prostřednictvím společného projektu nebo aktivity.
Pod heslem Podepište adopci značka v minulém roce vyzvala všechny přítomné, aby pokryli svými podpisy jeden z vystavených vozů a měli tak možnost ovlivnit rozhodnutí značky pomoci chovu slonů v liberecké zoologické zahradě předáním šeku v hodnotě 50tis. korun. Základní podmínkou adopce bylo pokrytí vozu alespoň 1000 podpisy. Tato podmínka byla více jak 3x překonána, neboť podpisů se na voze nasčítalo celkem 3 158.
V letošním roce se Dacia opět rozhodla pomoci slonicím Rání a Balu ze stejné zoologické zahrady a přispět na nákup vysokotlakého čističe s ohřevem vody, který je nezbytnou součástí jejich každodenního ošetření. Celý výnos z prodeje reklamních předmětů ze stánku Dacia Boutique v hodnotě 66 800,-Kč bude předán ZOO Liberec.
Dacia se zapojuje do projektů CSR (sociální odpovědnosti společnosti) podporou světa neslyšících.
Značka Dacia se stává oficiálním partnerem chráněných pracovišť organizace Tichý svět, která pomáhá již jedenáct let neslyšícím v České republice v podobě komplexních služeb, které jim umožňují začlenit se do společnosti.
Tichá kavárna je první pražskou kavárnou s neslyšící obsluhou. Spolu s Tichou cukrárnou tvoří dvě chráněná pracoviště, kterým se značka Dacia rozhodla pomoci a přispět ke sblížení světa slyšících a neslyšících. V obou provozovnách pracují neslyšící jako číšníci, kuchaři a cukráři. Vytvořením vozového parku dvou modelů Dacia Dokker, z nichž jeden je vybaven chladicím boxem, značka nejenže přispívá k rozvoji obchodního podnikání provozoven, ale také k vytvoření nových pracovních míst pro neslyšící.
Tichá kavárna během celého dne Dacia Pikniku nabízela celý sortiment kávy včetně ledové kávy a domácích koláčů a limonády.