Co vznikne, když zkřížíte Mercedes Actros a S 63 AMG Coupé? A není to hypotetická otázka…

Ač může znít daný dotaz jako nadsázka, reklamní oddělení Daimleru ji vzalo doslovně a nechalo ve své nejnovější reklamě Dirty Driving „spářit“ tahač s luxusním kupé.

Mercedes sice vyrábí více než slušná auta, někdy jsou ale jeho způsoby prezentace nových produktů poněkud divné. Však si vzpomeňte třeba na spot připomínající vzduchový podvozek třídy S se systémem Magic Body Control, ve kterém je za hlavní hvězdu slepice anebo třeba na propagaci bezpečnostních prvků „Céčka“, kde Michael Schumacher testuje zmiňovanou techniku na figuríně s maskou Václava Klause. Teď zašlo reklamní oddělení koncernu Daimler ještě o kousek k bizarnosti dál.

Automobilky mají ve zvyku vyzdvihovat u svých aut ušlechtilou DNA a Mercedes vzal toto rčení mičurinsko-biologicky doslovně. Ve snímku nazvaném Dirty Driving (což je parafráze na hollywoodský slaďák Dirty Dacing s Jennifer Grey a Patrickem Swayzem v hlavních rolích) kolem sebe skotačí za doprovodu „I’ve Had The Time of My Life“ Mercedes S 63 AMG Coupé s přeplňovaným osmiválcem o výkonu 585 koní a tahač Actros s šestiválcem o objemu 15,6 litru, maximálním výkonem až 626 koňských sil a točivým momentem rovných 3000 newtonmetrů.

Pokud si pořád myslíte, že si z vás děláme legraci a že není možné, aby něco takového oficiálně vzniklo, pusťte si rovnou video pod tímto článkem a uvidíte, jak si může „čivava“ vzít zezadu „dobrmana“ a jak asi bude vypadat plod jejich rychlé a benzínově-naftovými výpary doprovázené lásky.

zdroj: Motorauthority.com

13.10.2014 10:19| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist