autoweb.cz > Citroën > Citroën na frankfurtském autosalonu 2017 konkretizuje svou ofenzívu na poli SUV
Citroën na frankfurtském autosalonu 2017 konkretizuje svou ofenzívu na poli SUV
Tři modely, tři způsoby motoristických zážitků, které dokládají schopnost značky Citroën čerpat inspiraci z různých životních stylů a přinášet moderní a výrazné odpovědi na potřeby zákazníků. Filozofie, která se odráží v kampani značky „Inspired By You“ a kterou ve všech segmentech a regionech světa ztělesňují designově výrazné vozy s výjimečným celkovým komfortem, za kterým stojí program Citroën Advanced Comfort®. Dynamicky rostoucí značka kromě svých nedávných úspěšných produktů, jako je nová C3, jíž se prodalo již více než 170 000 kusů, rozvíjí i prodejní a servisní síť a nabízí nové služby pro jedinečný motoristický zážitek.
Nové kompaktní SUV C3 Aircross. Toto barevné SUV se odlišuje svou unikátní siluetou, díky které působí silně a svěže. Na autosalonu je prezentováno v několika kombinacích odstínů exteriéru a stylů interiéru, které ilustrují veškerý jeho potenciál z hlediska personalizace. Jeho interiér využívá jedinečné know-how značky Citroën, pokud jde o prostornost, modularitu a prosvětlení, díky nimž slouží ve svém segmentu jako příklad. Nabízí vysokou úroveň komfortu a využívá 12 moderních podpůrných prvků řízení a 4 technologie související s konektivitou. Vůz C3 Aircross se cítí dobře ve městě i mimo něj, díky svému charakteru SUV a funkci Grip Control a systému Hill Assist Descent se hodí do jakéhokoliv terénu. Vytváří novou referenci ve světě kompaktních SUV, pokud jde o komfort, funkčnost a pohodlí na palubě.
Spacetourer Rip Curl Concept. Citroën a Rip Curl pokračují ve spolupráci a představují dokonalé dílo mobility, symbol cesty bez limitů, zcela novou interpretaci vozu SpaceTourer věnovanou outdoorovým sportům. Moderní dodávku, jejíž možnosti jízdy v terénu se díky přestavbě 4×4 z dílny firmy Automobiles Dangel velmi rozšířily. Všechna poslední omezení zmizela díky přestavbě na kompaktní kempingový vůz, o kterou se postarala firma Pössl. U vozu SpaceTourer jsou tak k dispozici již dvě přestavby. Exteriér a interiér tohoto designového a funkčního obytného vozu vylepšuje i barevné zpracování a specifické a originální materiály. Vůz je určen všem, kdo chtějí žít co nejblíže přírodě, je robustní, prostorný a dobře ovladatelný. Ještě více podtrhuje vlastnosti vozu SpaceTourer, kterými jsou modularita, snadné použití, komfort a technologie pro větší klid a svobodu. Koncepční vůz SpaceTourer Rip Curl bude doprovázet tým Rip Curl během turné Rip Curl Tour by Citroën od října 2017 do ledna 2018!
E-Méhari Styled By Courrèges. Exkluzivní limitovaná edice vyvinutá společně se značkou Courrèges, která předznamenává novou generaci vozu E-Méhari. Obě ikonické francouzské značky pokračují ve spolupráci v oblasti udržitelné mobility a elegance a představují zde novou verzi vozu v elegantním černém odstínu, který se objevuje i na obloucích, jež jsou v kontrastu se světlým bílým interiérem, což je barva představující poznávací znamení značky Courrèges.
Čtyřmístný 100% elektrický kabriolet výrazného charakteru, přezdívaný volný elektron, posiluje své automobilové vlastnosti a nyní nabízí pevnou střechu Hard-Top spojenou s okny, centrální zamykání a airbagy zabudované do kompletně přepracovaného interiéru, který nyní využívá typické stylistické principy značky Citroën.
C3 & C3 WRC. Nový Citroën C3, jehož se od uvedení na trh prodalo již více než 170 000 kusů, bude představen vedle své závodní verze C3 WRC, která reprezentuje automobilovou vášeň, lidské a sportovní dobrodružství.
Tisková zpráva Citroën