autoweb.cz > Chrysler > Chrysler v reklamě na Ram předvádí možnou změnu designu
Chrysler v reklamě na Ram předvádí možnou změnu designu
Nikoli Dodge ale už jen označení Ram používá americká společnost Chrysler od roku 2009 pro formálně osamostatněnou divizi vyrábějící užitkové pickupy a dodávky, ačkoli vzhled aut se od té doby příliš nezměnil. Nejvýraznějším prvkem většiny modelů nadále zůstává velká chromovaná maska chladiče s křížem a uprostřed umístěnou hlavou berana, to se však brzy dost možná změní.
V nové reklamě značky Ram vysílané ve finálových zápasech národní fotbalové ligy NFL se kromě záběrů aktuálního pickupu objevily také obrázky, ve kterých se logo ukázalo na kompletně přepracované přídi a světly připomínající poslední dvě generace Fordu Mustang.
Jestli se skutečně jedná o příští Ram, nástupce poněkud menší typové řady Dakota vyráběné do roku 2011 anebo o nějaký zcela nový model, vám momentálně nemůžeme říci. Informace nemáme prakticky žádné a musíme tudíž připustit, že se může jednat také pouze o jeden ze starších rozpracovaných návrhů, který se do výroby nikdy nedostal a ani nedostane. Na druhou stranu by však bylo docela zvláštní, kdyby se tyto obrázky dostaly do videa jen náhodou či zcela bezúčelně.
Kolegové ze stránky Automotive News se na inkriminované záběry rovnou zeptali, mluvčí značky však odmítl, že by se mělo jednat o příští Ram. Místo toho poznamenal, že návrhy „pouze ukazují, co se děje při navrhování a stavbě nových pickupů“.