Bugatti objednalo další převodovky pro Veyron

Výroba nejrychlejšího auta světa měla právě končit. Jenže výrobce objednal převodovky na dva roky dopředu. K čemu je potřebuje?

Matoucí tiskovou zprávu vydalo britské Ricardo. Společnost prozradila, že si u ní Bugatti nasmlouvalo další dva roky dodávek dvouspojkových převodovek pro svůj jediný model. Problém je, že výroba Veyronu pomalu končí. Na co Francouzi převodovky potřebují?

Veyron zatím neřekl poslední slovo, chystá se ještě otevřená verze silnějšího Super Sportu s 1200 koni. Ale vydrží takový model dva roky? Přestože Bugatti auta se sundavacím střešním panelem velkoryse nepočítá do tří set kusů, kterými slíbilo omezit produkci Veyronu, výrazné překročení avizovaného počtu vyrobených vozů by mohla být strategická chyba. I tak se dlouleté pokračování výroby modelů Grand Sport v čele s novým silnějším autem zdá být nejpravděpodobnějším vysvětlením.

Ostatní teorie totiž mají daleko zásadnější vady. Do zásoby zřejmě Bugatti převodovky nekupuje. A sedan Galibier (Royale), který bude příštím domovem šestnáctiválce Veyronu, je ještě daleko – příští dva roky se nedočkáme. Především ale Galibier dostane kvůli odlišnému umístění motoru úplně jinou převodovku.

31.1.2012 7:30| autor: Martin Plaštiak

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist